مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با اشاره به اینکه تشکیل هیئت های اندیشه ورز، مطالبه رهبری است و در دستور کار بسیج قرار دارد گفت: هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان در استان کرمان تشکیل می شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۷۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با اشاره به اینکه تشکیل هیئت های اندیشه ورز، مطالبه رهبری است و در دستور کار بسیج قرار دارد گفت: هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان در استان کرمان تشکیل می شود.
سرهنگ احمد شمسی  در دیدار جمعی از پیشکسوتان نیروهای مسلح استان کرمان با پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج پیشکسوتان ایثار و شهادت متشکل از پاسداران و سایر نیروهای مسلح بازنشسته است که در سازوکار بسیج برای ادامه خدمت به کشور اعلام آمادگی کرده ‎اند.
وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری واژه هیئت های اندیشه ورز را در دیدار با بسیجیان مطرح کردند، اظهار داشت: اگر بخواهیم راه رشد و پیشرفت را در پیش بگیریم، باید به این گفتمان های مقام معظم رهبری توجه کنیم.
مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان در استان کرمان گفت: هیئت های اندیشه ورز نقش به سزایی در راهبردی کردن این اهداف بسیج خواهند داشت.
شمسی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور دغدغه پیشکسوتان ایثار و شهادت است تصریح کرد: پیشکسوتان نیروهای مسلح یک عمر مجاهدت در راه خدا و اسلام را پشت سر گذاشته اند و بیشترین دغدغه را برای حفظ اسلام و انقلاب داشته اند و امروز نیز در عرصه مسائل و مشکلات اقتصادی احساس تکلیف می کنند.
محمدرضا پورابراهمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار برگزاری این نشست ها با برنامه ریزی موضوعات تا اخذ نتیجه شد.

ارسال نظرات