خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت:متاسفانه موزه دفاع مقدس در ارومیه در شان اقتضاعات استان نیست و باید مسئولان بهترین موزه و پارک دفاع مقدس را در آن ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۰۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

 

جلیل وحیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: این مجموعه در 12 مهر 69 برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و نشر معارف آن ایجاد شد و امید است که بتواند رسالت خود را در حفظ و نشر ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس با کمک اهل قلم انجام دهد.

وی تصریح کرد: امید است همه مسئولان، حق دفاع مقدس را با برنامه‌ریزی مناسب ادا کنند چون شهدا رفتند و تنها انتظارشان این است که به راه و روش آنان توجه کرده و آرمان‌های آنها را ادامه دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: امروز همه به این مسئله واقف هستند که نبوغ، استعداد، ایستادگی و مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بروز و ظهور یافته است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز مردم و مسئولان ایران اسلامی به صورت تمام قد در مقابل هجمه های مختلف دشمن به ویژه هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمن ایستاده و بی شک ملت ایران این ایستادگی را در دوران دفاع مقدس آموخته و امید است این آموخته‌ها را پاس داشته و سال‌های سال در عمر نظام جمهوری اسلامی از آن استفاده و آن را در راستای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و خون شهدا به کار بندند.

وحیدی با تاکید بر اینکه باید نخبگان و اهل قلم که می توانند در راستای نشر معارف و حفظ ارزش های دفاع قدس نقش ایفا کنند به صحنه آیند گفت: آذربایجان‌غربی نه تنها هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته بلکه اکنون نیز باب شهادت در استان باز است و همه باید در این راه کمک کنند چون صرفا گرامیداشت نام و یاد خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس نباید در مقطع زمانی کوتاهی انجام شود بلکه همواره باید قدر پیشکسوتان دفاع مقدس را دانست چون آرامش و آسایش کنونی مرهون تلاش آنها است.

 

وی تاکید کرد: باید در استانی که شهدای بسیاری را از تمامی اقشار تقدیم انقلاب اسلامی کرده، ارزش‌های دفاع مقدس نشر و گسترش بیشتری یافته و هم اکنون آذربایجان‌غربی جزو پنج استان درگیر در دفاع مقدس بوده و جزو هفت استان میزبان راهیان نور است در حالی که زیرساخت‌های لازم در آن ایجاد نشده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات