خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج کارمندان استان گلستان ؛

راه اندازی میز خدمت در روستای محروم حاجی آباد کردکوی+تصاویر

برنامه میز خدمت باحضور مدیران استانی و شهرستانی و مردم محروم و مستضعف توسط سپاه در روستای حاجی آباد دشت شهرستان کردکوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۲۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲، بسیج سازندگی و بسیج کارمندی شهرستان کردکوی همزمان با سراسر کشور با اعزام گروه های جهادی و راه اندازی میز خدمت در مناطق محروم، روستاها و حاشیه شهرها به ارائه خدمات رسانی و رفع مشکلات اداری و مشاوره تخصصی به شهروندان پرداختند.

در همین راستا تعدادی از معاونین مدیرکل های استان گلستان و مسئولان شهرستانی به همراه محمد روحانی فر بخشدار مرکزی شهرستان کردکوی در میز خدمت روستای محروم حاجی آباد دشت حاضر شدند.

مسئولان شهرستان کردکوی به سوالات مردم مستضعف و محروم روستای حاجی آباد شهرستان پاسخ داده و مردم نیز خواسته های بحق خود را بیان کردند. در این مراسم نیز تعداد ۴۰ عدد کلاه ایمنی توسط پلیس راه نوکنده و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به ۴۰ نفر از راکبین موتورسیکلت در این روستا اهداء شد.

سپاه شهرستان کردکوی همواره پیشتاز برگزاری چنین اقدامات محرومیت زدایی در شهرستان است که این نیز نمونه بارزی از خدمت به محرومین می باشد. گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه به مدت ۴ سال است که در روستای محروم حاجی آباد دشت مشغول به خدمت به محرومین هستند و اقدامات شایسته و تحسین برانگیزی در کارنامه خود ثبت کردند.

تصاویری از این اقدام ارزشمند:

تصاویری از این اقدام ارزشمند:

عکاس: علی لیاقتی

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها