خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به لزوم یادآوری رشادت های هشت سال دفاع مقدس از اجرای بیش از یکصد برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان فردوس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۲۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

سرگرد مرتضی سکندری مقدم جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدا...الحسین (علیه السلام) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از  اجرای بیش از یکصد برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: هدف رژیم بعثی از هجوم وحشیانه به کشورمان دستیابی به نقاط استراتژیک اقتصادی ایران اسلامی بوده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس هدف دیگر رژیم بعثی از هجوم وحشیانه به کشورمان را در اختیار گرفتن ژاندارمی منطقه و مقابله با انقلاب اسلامی و تفکر ناب برگرفته از آن و در راستای اهداف مختلف آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان برشمرد.

سکندری مقدم اشاره داشت: ایران اسلامی با روحیه انقلابی و جهادی ایثارگران در سایه ایمان به خدا و وحدت در مقابل دولت های بزرگ ایستاد و توانست در حماسه 8 سال دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را بشکند.

وی گفت: از دستاوردهای دفاع مقدس این است که ما ثابت کردیم که می توانیم و توانستیم در برابر استعمار بایستیم و خودمان کشورمان را اداره نماییم و با مقاومت تا مرز خودکفایی پیش رفتیم و تقویت باورهای دینی ، تولد تفکر بسیجی در صحنه های مختلف ، تحول صنایع دفاعی کشور با حداقل امکانات و تبدیل آن از حالت آرمانی  به واقعیت از دیگر موارد می باشد.

وی اضافه کرد: از برنامه هایی که امسال با محوریت شعار ما توانستیم اجرا خواهد شد که می توان به احیای دستاوردها و دلاوری های آن ایام اشاره نمود و برای امسال بیش از صد برنامه پیش بینی شده که با حضور اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان برگزار خواهد شد شامل برگزاری اردوهای جهادی، نشست های بصیرتی و روشنگری، جشنواره ی فیلم موبایلی قهرمان من در راستای کنگره 2000 شهید استان و معرفی شهدا، گردهمایی بسیجیان حلقات صالحین در همایش های مختلف ، شب شعر، مسابقات ورزشی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و حضور در منازل خانواده معزز شهدا و .... می باشد.

وی همچنین سایر برنامه های این هفته را دیدار مسئولین با امام جمعه ، زنگ ایثار و  مقاومت در مدارس ، اعزام راویان به خوابگاه های دانشجویی ، اردوی جهادی ادارات ، نشست تحلیلی کتب دفاع مقدس ، نشست بصیرتی نقش زنان در دفاع مقدس و همایش رزمندگان دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها