خبرهای داغ:
استاندار قم:

بیمه‌ها برای کاهش تصادفات از طرح‌های تحول‌محور حمایت کنند

استاندار قم با بیان اینکه هر تحولی نیازمند اصلاح وضعیت موجود است، گفت: با استفاده از علم روز و شرکت‌های دانش‌بنیان باید طرح‌های رویدادساز و تحول‌محور را در راستای کاهش تصادفات دنبال کنیم و در این راستا بیمه‌ها باید پیش قدم باشند تا با پذیرش و انجام سرمایه‌گذاری‌های لازم هزینه‌های خود را کاهش دهند.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۳۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
بیمه‌ها برای کاهش تصادفات از طرح‌های تحول‌محور حمایت کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی دوشنبه شب در نخستین مجمع سلامت استان قم با اشاره به اینکه کاهش آسیب‌های مختلف ناشی از تصادفات نیازمند برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت است، اظهار کرد: در بخش کوتاه مدت بایستی بررسی مشکلات را مورد توجه قرار داده و شرایط کاهش تصادفات را رقم بزنیم در صورتی که در حوزه اجرا نیز بتوانیم ساز و کار لازم را دنبال کنیم و تصمیم‌گیری‌ها فقط به نوشته‌های روی کاغذ ختم نشود.

وی با بیان اینکه هر تحولی نیازمند اصلاح وضعیت موجود است، اضافه کرد: با استفاده از علم روز و شرکت‌های دانش‌بنیان باید طرح‌های رویدادساز و تحول‌محور را در راستای کاهش تصادفات دنبال کنیم و در این راستا نیز بیمه‌ها باید پیش قدم باشند تا با پذیرش و انجام سرمایه‌گذاری‌های لازم هزینه‌های خود را کاهش دهند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بیمه‌ها برای اینکه کمتر خسارت دهند و به سلامت جامعه کمک کنند می‌توانند با حمایت‌های خود در حوزه فرهنگ‌سازی ورود کرده و با مشارکت مجموعه‌های مختلف کاهش تصادفات را رقم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع سلامت جامعه در شورا‌های مختلف از جمله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: با فرهنگ‌سازی توانمندسازی، عاملیت در حوزه تربیت و آموزش و مشارکت‌جویی در امر اجتماعی می‌توانیم به نتایج مورد نظر برسیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار