خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طی روز‌های آتی شاهد کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۳۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کاهش دمای قم طی روز‌های آتی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه حداقل و حداکثر دمای قم ۲۰ درجه و ۴۱ درجه بود، ادامه داد: در این روز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم ۱۸ درجه و ۳۸ درجه بوده و آب و هوای استان صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در این روز از بعد از ظهر افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در استان را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شمالی و با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان ۱۷ درجه و ۳۶ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۲۰ درجه و ۴۰ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۲۹ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته گرم‌ترین و سردترین نقطه استان به ترتیب منطقه جمکران با ۴۰ درجه و منطقه کوه سفید با ۲۰ درجه بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها