خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هشترود صبح امروز در اختتامیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی این شهرستان با اشاره به اثرگذاری اردوهای جهادی گفت: مردم ایران به دانش آموزان بسیجی که با وجود سن کم مشکلات مدارس را در قالب طرح هجرت هجرت رفع می کنند، افتخار می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۴۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور اظهار داشت: بازدهی طرح های هجرت مناسب و یکی از طرح های بسیار اثرگذار است چراکه بسیجی در وسط میدان است.

وی افزود: دختر و پسر دانش آموز بسیجی که وارد میدان شده و مدرسه را رنگ می کند در واقع به دشمن این پیام را می دهد که پای آرمان های انقلاب ایستاده است.

تقی پور اضافه کرد: در طول ۴۰ ساله گذشته نه به کشوری حمله کرده و در آینده نیز نخواهیم کرد اما اگر کشوری نگاه چپ به کشور داشته باشد حتما در مقابل آن ها خواهیم ایستاد.

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به قدرتی رسیده است که تن دشمنان به لرزه افتاده و این برای هر ایرانی مایه افتخار است.

تقی پور خاطرنشان کرد: برای رهائی از مشکلات اقتصادی باید با تکیه بر منابع داخلی، به خودکفائی برسیم تا اثر تهدیدهای دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: دانش آموزان با توجه به اینکه برنامه ریزی دشمن برای ضربه زنی از راه فضای مجازی است باید استفاده صحیحی از این مقوله داشته باشند.

فرمانده سپاه هشترود بیان کرد: دانش آموزان جهادگر، شهید فهمیده های زمان هستند و لازم است هر یک از دانش آموزان یک شهید را الگوی خود قرار دهند.

وی یاداور شد: در اردوهای طرح هجرت امسال ۸۲۰ نفر روز کار جهادی صورت گرفته که نظافت و آماده سازی مدارس برای بازگشائی از مهم ترین آن هاست.

ارسال نظرات