خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی برخوار خبر داد:

گروه های جهادی بسیج دانشجویی برخوار به مناطق محروم اعزام شدند

دفتر بسیج دانشجویی شهرستان برخوار با توجه به برگزاری رزمایش کشوری محمد رسول الله با اعزام چهار گروه جهادی بسیج دانشجویی به روستاهای شهرستان برخوار به مردم این مناطق خدمت رسانی نمودند.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۴۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان برخوار با توجه به برگزاری رزمایش کشوری محمد رسول الله با اعزام چهار گروه جهادی بسیج دانشجویی به روستاهای شهرستان برخوار به مردم این مناطق خدمت رسانی نمودند.
شریفیان مسئول دفتر بسیج دانشجویی با اشاره به  فلسفه وجودی گروه های جهادی دانشجویی گفت: که با تاکیدات مقام معظم رهبری جهت خدمت رسانی انقلابی به مردم مومن سراسر کشور بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان برخوار با برگزاری این اردوها گامی جهت نیل به این هدف مقدس برداشته است.

وی افزود:  باانکه دانشجویان بسیجی ما به تازگی از اردوهای جهادی ده روز مناطق محروم شهرستان برخوار بازگشته بودند ولی با اطاعت از دستور ولی امر مسلمین و برگزاری این رزمایش با نیت خالص و رضایتمندی کامل مجددا جهت انجام اردوی جهادی اعلام امادگی و عازم چهار روستای مرغ ،دنبی، پروانه و علی آبادچی شدند در قالب چهار گروه به تعداد ۴۰ نفر در طی دو روز در این مناطق به مردم شهرستان خدمت رسانی فرهنگی و اموزشی نمود.

 شریفیان در پایان خطاب به مسئولان کشور بیان کرد: که مسئولان قدر این نظام اسلامی و رهبری و مردم شریف را بدانند و مانند این دانشجویان بسیجی عزیز جهت نوکری مردم شبانه روزی و انقلابی جهاد کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار