مسئول سازمان بسیج کارمندان خراسان رضوی گفت: در نظر داریم برای هر حوزه مقاومت بسیج ادارات ۲ میز خدمت ایجاد کنیم و پیش بینی ما این است تا پایان سال جاری ۲۰۰ میز خدمت در استان را برگزار نماییم.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۵۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
سرهنگ پاسدار کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: سازمان بسیج کارمندان اقدام به برگزاری ۵۰۰ اردوی جهادی «میز خدمت» با حضور بیش از ۵ هزار مدیر در سطح کشور کرد و در استان نیز در تاریخ ۲۵ و ۲۶ شهریورماه ۳۱ میز خدمت در کل استان که از این تعداد ۵ مورد در مشهد بود توسط بسیج ادارات برگزار شد.

وی در تبیین اهداف برگزاری چنین جلساتی گفت: با برگزاری میز خدمت در نظر داریم مسئولین در مناطق برای حل مشکلات پاسخگویی چهره به چهره بامردم داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان خراسان رضوی افزود: مابه عنوان یک فردمسئول بایستی مشکلات مردم راکه نمی‌توانند به مدیران دستگاه‌های اداری دسترسی داشته باشند را به مساجددعوت کنیم تا خدمتی به مردم کرده باشیم، چون خدمت به مردم و حل مشلات آن‌ها بهترین عبادت است.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم برای هر حوزه مقاومت بسیج ادارات ۲ میز خدمت ایجاد کنیم و پیش بینی ما این است تا پایان سال جاری ۲۰۰ میز خدمت در استان را برگزار نماییم.

کمالی در پایان با اشاره به حضور گردان‌های بیت المقدس بسیج ادارات در رزمایش هفته دفاع مقدس گفت: ما ۵ گردان بیت المقدس در بسیج ادارات داریم که تا پایان ۹۸ قرار است ۲ گردان دیگر نیز تشکیل دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها