خبرهای داغ:
پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: امروز ما باید حواس مان با دقت جمع باشد که یک عده نیایند و بخشی از مردم جامعه را فریب بدهند که ما بیاییم برای حل مشکلات مان با دشمنان مذاکره کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۵۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای ایران ، در مراسم چهل سال سوگواره بصیرت عاشورایی در گرگان گفت : امروز آمریکا ، صهیونیسم و استکبار جهانی کمر به قتل همه مسلمانان جهان در سراسر دنیا بسته اند .

وی ادامه داد: ما پیچ های تاریخی زیادی را در 40 سال پس از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و امام خامنه ای گذرانده ایم که به این جا رسیده ایم و این راه با قدرت ادامه خواهیم داد .

پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه جور دشمنی و هجمه علیه نظام و انقلاب ما بعمل آورد . کودتای نوژه ، حمله به هواپیمای مسافربری ، کودتای طبس ، ترورهای کور ، فتنه های 78 و 88 ، تحریم های ظالمانه و ... بخشهایی از این دشمنی های آشکار است .

وی اذعان داشت:  امروز ما باید حواس مان با دقت جمع باشد که یک عده نیایند و بخشی از مردم جامعه را فریب بدهند که ما بیاییم برای حل مشکلات مان با دشمنان مذاکره کنیم .

پدر شهید احمدی روشن گفت: شهید طهرانی مقدم ها با مجاهدت های شان چنان زَهره چشمی از دشمنان گرفته اند که آنها جرات حمله و دست درازی علیه ایران اسلامی را ندارند و دشمنان چون جرات ندارند مستقیم جلوی انقلاب بایستند ، به دنبال نفوذ و مذاکره و تحریم و ... هستند .

وی افزود: متاسفانه این روزها برخی در کشور بدنبال حذف واقعیات مهمی در جامعه مانند فریضه امربه معروف و نهی از منکر هستند که امام حسین (ع) برای آن به شهادت رسید .

پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید برای حفظ و احیای ارزشهای اسلامی در جامعه و آرمانهای انقلاب اسلامی برقرار باشد ./گلستان ما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها