فرمانده سپاه ناحیه خاتم از اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۹۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت:: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به دنبال آن جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس برگرفته شده از مکتب و نهضت عاشورای حسینی است. هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی‌ها و رشادت شهدا، رزمندگان و ایثارگرانی است که در مقابل دشمن متجاور و ابرقدرت‌های زمان خود مردانه ایستادند تا امروز امنیت و آرامش در ایران اسلامی حاکم باشد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ادامه با اشاره به مقارن شدن هفته دفاع مقدس با ایام محرم گفت:: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم با اجرای رژه در روز ۳۱ شهریور ماه آغاز خواهد شد و در طول این هفته بیش از ۵۰ ویژه برنامه اجرا خواهد شد.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ادامه برگزاری رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، همایش رزمندگان و ایثارگران شهرستان، یادواره شهدای سپاه و بسیج شهرستان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، نواختن زنگ علم و ایثار، افتتاح نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی و... را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان عنوان کرد.
ارسال نظرات