فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان خبر داد:

برگزاری بیش از 200 برنامه هفته دفاع مقدس در دشتستان

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، از برگزاری بیش از 200 برنامه در این هفته، خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۲۰۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ نعمت اله غلامپور ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: جوانان ایران اسلامی با خلق رشادت‌های فراوان در دوران دفاع مقدس نشان دادند که بهترین جوانان جهانند.
وی اظهار داشت: الگوی این جوانان، جوانان کربلا بوده و ملتی که چنین جوانانی دارد به جاست که بر خود ببالد و به داشتن چنین جوانانی افتخار کند.
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می‌بینند، وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند و ایستادگی آنها، نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.
سرهنگ غلامپور، رژه 31 شهریورماه را نماد اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: تمامی نیروهای مسلح مستقر در شهرستان دشتستان، روز شنبه 31 شهریورماه، ساعت 16 در خیابان رودکی، با حضور با شکوه خود، کاخ قدرت و هیمنه پوشالی آمریکا و ایادی شرق و غربش را به لرزه در می آورند.
وی در ادامه تصریح کرد: دیدار از خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، نهضت های روشنگری، عطر افشانی قبور شهداء و شب خاطره رزمندگان، از ویژه برنامه های این هفته در دشتستان می باشد.
فرمانده سپاه دشتستان اظهار داشت: تمامی نهاد ها و ارگان های دولتی در هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتستان، همراه و همگام با سپاه و بسیج، در جهت بزرگداشت این ایام تلاش می کنند.
سرهنگ غلامپور برنامه های شاخص این هفته را،برگزاری زنگ مقاومت و ایثار در بیش از 20 مدرسه در دشتستان دانست و خاطرنشان کرد: راویان دوران دفاع مقدس با حضور در مدارس، در مراسم صبحگاه دانش آموزی، به تشریح اهداف و عملیات های هشت سال جنگ تحمیلی می پردازند.

در پایان از فعالان و زحمت کشان عرصه رسانه تجلیل و تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار