فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر بازآموزی سیره شهدا در جامعه اسلامی، گفت : تفکر عاشورایی و بصیرت حسینی ملت ایران دشمن را به هراس انداخته است
کد خبر: ۹۰۵۹۲۱۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیچ از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم اجلاسیه شهدای کرج که در حسینیه عاشقان ثاراللهکانون شهید سبحانی ناحیه کرج برگزار شد، اظهار داشت: سلام بر تمامی شهدای اسلام و تمام مدافعان حرم که امروز در بین ما حضور ندارند.

تفکر عاشورایی و بصیرت حسینی ملت ایران دشمن را به هراس انداخته است

وی  با اشاره به  اینکه  امیدواریم  در مسیر ائمه اطهار (ع)حرکت کرده و راه عاشقان عاشورایی امام حسین(ع) را ادامه دهیم، افزود: اگر بخواهیم در ارتباط با شهدا وصیتنامه آنها را مرور کنیم تمام مسائل آن مر بوط به محرم و صفر و رشادت‌های امام حسین(ع) و یارانش است و دست نوشته‌های شهدا ادامه مسیر سیدالشهدا(ع) است.

سردار مولایی با  بیان  اینکه دشمن  معتقد بود اسلام پیروز نمی‌شود،  عنوان کرد: دو راهکار  دشمن شکست ایران و دومی جنگ بدون پیروزی بود که هیچ کدام به کمک شهدا و سربازان دلیر ایرانی به ثمر نرسید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با  بیان  اینکه بعد از جنگ اسناد و مدارکی از وزارت جنگ عراق به دست ما رسید که حاکی از ترس دشمنان ما در پیروزی‌های مکرر عملیات‌های ما بود،  عنوان کرد: پیروزی ایران در سایه همدلی سپاه و ارتش اتفاق افتاد که یکی از مهمترین آنها آزادی خرمشهر بود که سبب شد لرزه بر وجود دشمنان ایران و اسلام بیفتد.

وی با  بیان  اینکه در حال حاضر  شرایط فرق کرده و قدرت نیروهای ایرانی از توکل به خدا و پیروی از امام حسین(ع) سرچشمه می‌گیرد،  گفت: دشمنان ما شکست ما را از بین بردن شیعه و ایران می‌دانند و معتقدند ایران ستون شیعه است و این فرهنگ از عاشورا  سرچشمه گرفته  است.

سردار مولایی با  اشاره به اینکه زمانی جوانان ما جان خود را در جبهه‌های  جنگ برای  کشور  و اسلام فدا کردند ولی امروز یک  عده کالاهای مورد نیاز مردم  را  در  انبارهای  خود احتکار می‌کنند،  تصریح کرد: اگر امروز روحیه ایثارگری  را درک نکنیم مشکلات  فراوانی  در  کشور به وجود خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها