خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه گفت: پیام اصلی عاشورا عدم سازش با دشمن است.
کد خبر: ۹۰۵۹۲۲۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که به همت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه، در مسجد امام جعفر صادق (ع) این شهرستان برگزار می شود، عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت در غم شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به سوگ نشسته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه با اشاره به مقام رفیع امام حسین (ع) گفت: امام‌ حسین‌ (ع) میوه‌ای‌ برآمده‌ از خاندان‌ فضلیت‌ است‌ و مجموع‌ فضایل اهل‌بیت‌ در ایشان متبلور است.

حجت الاسلام وحید شعیبی به تشریح اهداف قیام عاشورا پرداخت و گفت: امام حسین (ع) با قیام خود اهداف مختلفی از جمله امر به معروف و نهی از منکر، احیای سنت پیامبر اکرم (ص)، حمایت از حق و مبارزه با باطل را داشت در این میان به همه فهماند که در راه حق و حقیقت نمی شود با دشمنان مصالحه و  سازش کرد و مصالح دین خدا را نباید با چیز دیگری معاوضه کرد.

سرهنگ پاسدار علی حسینی، فرمانده سپاه اشنویه نیز با برشمردن فضائل امام حسین (ع)، ایشان را اسوه ی بارز تقوا و پرهیزگاری و شهامت دانست و گفت: حضرت امام حسین (علیه السلام) اسوه ی بی نظیری است که نه تنها مسلمانان و شیعیان به مکتب و هدف او تأسی جسته اند بلکه هر آزاده ی بیداردلی در جهان در برابر شخصیت والای آن بزرگوار متواضعانه زانوی ادب به زمین می گذارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات