خبرهای داغ:
در بازدید اصحاب رسانه از رزمایش جهادی محمد رسول الله (ص)طرح شد:

از اجرای طرح های عمرانی خدماتی در محلات اسلامی شاهرود تا الگو شدن در کشور

در راستای برگزاری رزمایش جهادی محمد رسول الله (ص)، اصحاب رسانه با حضور در جمع جهادگران بسیجی از نزدیک با روند اجرایی این رزمایش و فعالیت های جهادی در محلات اسلامی شاهرود آشنا شدند.
کد خبر: ۹۰۵۹۲۵۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برگزاری رزمایش جهادی محمد رسول الله (ص) در شهرستان شاهرود، اصحاب رسانه با حضور در جمع جهادگران بسیجی از نزدیک با روند اجرایی این رزمایش و فعالیت‌های جهادی در محلات اسلامی شاهرود آشنا شدند.
در این بازدید که نمایندگان خبرگزاری‌های صداوسیما، مهر، جمهوری اسلامی، بسیج و فارس حضور داشتند، حسین ابوذری مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی از ۱۰ تا ۳۰ شهریور در محلات پنجگانه اسلامی شاهرود اظهار کرد: در این رزمایش ۱۸ طرح عمرانی به همت جهادگران بسیجی از اقشار مختلف اجرا شده و خواهد شد.
وی افزود: عرصه‌های خدمات رسانی گروه‌های جهادی در این رزمایش عمرانی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی و بهداشتی درمانی است و در محلات شهرک شهید بهشتی و فدک و ولیعصر (عج) در حال اجراست.
اصحاب رسانه شهرستان شاهرود با حضور در محله اسلامی مهدیه از نزدیک با روند ساخت و ساز مهدیه این منطقه آشنا شدند و در ادامه از طرح‌های زیباسازی مساجد این محله بازدید نمودند.
حضور در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی و بازدید از مرمت خانه عالم و همچنین ساخت منزل یکی از نیازمندان این محله از دیگر برنامه‌های بازدید میدانی اصحاب رسانه از رزمایش جهادی محمد رسول الله (ص) بود.
مصطفی خانی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود نیز در این بازدید‌ها با اشاره به اهداف محلات اسلامی گفت: هدف از ایجاد محلات اسلامی مشارکت دادن افراد محله برای ساخت محله خود و اثرگذاری در برنامه‌های متنوع محله است.
وی با اشاره به ایجاد پنج محله اسلامی در شاهرود افزود: با تدابیر فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) هر سال باید محلات به دو برابر افزایش یابد و در نهایت ۱۰۰ محله اسلامی در شهرستان ایجاد شود.
خانی فعالیت‌های متنوع و مختلف در محلات اسلامی را برشمرد و گفت: این فعالیت‌ها باعث شده تا مردم محلات خود وارد کار شده و فعالیت‌های مختلف فرهنگی آموزشی عمرانی خدماتی و درمانی و زیباسازی توسط خود اهالی اجرا و محلات حاشیه شهر زنده و شناخته شوند.
وی با بیان اینکه استارت محلات اسلامی در استان از شاهرود زده شد و یک طرح ابتکاری بود گفت: طرح محلات اسلامی از شاهرود شروع شد و این طرح امروز یک طرح ملی و کشوری است و در هفته دفاع مقدس بازرسان سپاه برای بازدید موفقیت این طرح به شاهرود سفر خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها