خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه چالدران با رزمندگان مناطق مرزی و عملیاتی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۵۹۲۹۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان حجت الاسلام حلمی و شورای دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران با رزمندگان گردان حضرت جوادلائمه (ع) سپاه چالدران مستقر در پایگاه های عملیاتی سگریک وعیسی کولیک دیدار کرد.

در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه چالدران در جمع رزمندگان حاضر در پایگاه های عملیاتی سگریک وعیسی کولیک ضمن عرض خسته نباشید به آنان گفت: درس عاشورا و مکتب حسینی برای ما که پاسدار ارزش های دینی واخلاقی هستیم درس ایستادگی درمقابل همه زورگویان و مستکبران می باشد.

اسلام حلمی افزود: رزمندگان اسلام باید الگوی تمام عیارشجاعت ، دیانت در جامعه اسلامی باشند تا بتوانند در حساس ترین لحظات که دشمنان کور دل قصد توطئه دارند را با قدرت مقبولیت در جامعه وارد عمل شوند و نقشه های پلید بدخواهان و ظالمان را که هیچ ابایی از انجام جنایات مختلف برعلیه انسانیت را ندارند خنثی کنند.

وی ادامه داد: داشتن بصیرت دراین برهه از زمان ما را در شناختن دوست و دشمن و منافقان وفتنه گران دوست نما یاری می کند مسلمانان آن زمان چون بصیرت نداشتند و سست عنصر در عرصه های اعتقادی بودند نتوانستند حق و ناحق را تشخیص دهند لذا مرتکب جنایت بر علیه حق وحقیقت شدند و امام معصوم (ع) را به شهادت رساندند.
انتهای پیام

ارسال نظرات