خبرهای داغ:
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پی تشییع باشکوه شهدای گمنام، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۰۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، بیانیه تقدیر و تشکر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس در خصوص حضور پرشور مردم شیراز در مراسم تشییع پبکر مطهر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شیراز به شرح ذیل است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند . حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند .

خدای عزوجل را شاکریم که امروز شاهد حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار شهر شیراز سومین جرم اهل بیت(ع) در مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۹ شهیدگمنام دوران دفاع مقدس بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می کنیم . بواقع همه امروز شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده اند و نام و یاد آنها در دلها جاودان است .

حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار و مسئولین شهر شیراز در مراسم تشییع پیکر مطهر این ۹ شهید عالیقدر نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی شان به شهدا، نظام و ولایت است، که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال و خود شهدا محفوظ خواهد ماند .

بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی این مردم با این استقبال بی نظیر خود از شهدا نشان داده اند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند .

بدین وسیله از حضور حماسی، پرشور و کم نظیر همه مردم، مسئولین، اصحاب رسانه و صداوسیمای مرکز فارس در این مراسم با شکوه تقدیر و تشکر می نمایم .

انشاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها