مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان سیتان و بلوچستان:
مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان سیتان و بلوچستان گفت: در قالب رزمایش سپاهیان محمد رسول ا لله تعداد ۸۳۷ کارگر بسیجی در قالب ۳۷ گروه جهادی در شیفت ایثار در راستای حمایت از کالای ایرانی حضور یافتند.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۳۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

سرهنگ پاسدار نادر شهرکی، مدیر سازمان بسیج کارگری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان شیفت ایثار با رمز یا ابا عبدالله(ع)   در استان با حضور تعداد ۸۳۷ نفر از کارگران بسیجی  خواهر و برادر در قالب ۳۷ گروه جهادی بدون دستمزد در زاهدان، پابهار، کنارک، ایرانشهر و منطقه سیستان فعالیت خود را آغاز کردند.
 
وی ادامه داد: که همزمان با آغاز اولین روز از ماه محرم رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری با عنوان شیفت ایثار برای اولین بار همزمان با روز قشر بسیج کارگری در ۳۹ واحد تولیدی و کارخانه در سطح استان با رمز یا ابا عبالله الحسین(ع) برگزار شد.

شهرکی بیان کرد: در این رزمایش کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحد‌های تولیدی تحت عنوان «شیفت ایثار» خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور می‌یابند و در عرصه‌های بازیافت مواد، جمع آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری، ایمنی و بهداشت فعالیت داشتند.

مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در مراکز کار و تولید استان برگزار می‌شود و کارگران ثابت می‌کنند با وجود فشار‌های اقتصادی هرگز سنگر‌های نبرد را ترک نخواهند کرد.

این مسئول یکی از اهداف برگزاری رزمایش شیف ایثار را در راستای حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و افزود: کارگران بسیجی با ایثار و از خود گذشتگی، کار رایگان انجام دادند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور گام بر داشتند.

گفتنی است، این رزمایش در کارخانه‌های سیمان سیستان، شرکت مینو شرق، شرکت ناجی پوشش، کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر، کارخانه ساحل صید کنارک، شرکت هامون بافت کویر  و چابهار برگزار شده است.
ارسال نظرات