مسئول حفظ آثار سپاه الغدیر استان یزد:

اگر کوچکترین تعرضی به خاک کشور بشود دشمن را به زانو درخواهیم آورد

مسئول حفظ آثار سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به شعار محوری امسال هفته دفاع مقدس ابراز داشت: انتخاب این شعار به این دلیل است که ما توانستیم در یک جنگ نابرابر دشمن را به زانود آوریم و یقینا اگرامروزهم کوچکترین تعرضی به خاک ما بشود بازهم آنان را به زانو درخواهیم آورد.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۳۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار محمدمهدی فرهنگ دوست در نشست خبری هفته دفاع مقدس با بیان اینکه معتقدیم در دوران دفاع مقدس ۱۰۰ درصد به پیروزی رسیدیم گفت:دلیل این اعتقاد این است که در جنگ تحمیلی دشمن با ترسیم اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جنگ علیه ما را آغاز کرد که در کوتاه مدت به دنبال تصرف اروند، میان مدت تصرف خوزستان و بلند مدت سرنگونی انقلاب اسلامی بودند، اما انقلاب اسلامی با رهبری مقتدارانه امام راحل و جان فشانی امت حفظ و حتی اجازه تصرف یک وجب خاک کشور را نیز به دشمن ندادیم و در نتیجه برنده این جنگ ما بودیم.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: برخی می‌گویند چرا آغاز جنگ را جشن می‌گیریم دلیل این امراین است که ما با آغاز جنگ در حقیقت دفاع مقدس را آغاز کردیم و این دفاع جانانه از کشور و انقلاب است که باید جشن گرفته شود.

وی با اشاره به شعار محوری امسال هفته دفاع مقدس ابراز داشت: انتخاب این شعار به این دلیل است که ما توانستیم در یک جنگ نابرابر دشمن را به زانود آوریم و یقینا اگرامروزهم کوچکترین تعرضی به خاک ما بشود بازهم آنان را به زانو درخواهیم آورد. اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس از دیگر محور‌های سخنان این مقام مسئول بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار