فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: در قالب رزمایش محمد رسول الله(ص) رزمایش 25 هزار نفری بسیجیان در زاهدان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۴۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

سرهنگ پاسدار خدا رحم سارانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله همزمان با سراسر کشور از نهم شهریور در زاهدان در سه مرحله آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۵۰۰ نفر از بسیجیان با هدف محرومیت زدایی در قالب اردو‌های جهادی به مناطق حاشیه شهر زاهدان اعزام شدند، افزود: این جهادگران به اقداماتی نظیر ساخت و تعمیر مسجد،حسینیه، ساخت و تعمیر مدرسه، دیوارکشی، اجرای طرح فاضلاب، برگزاری کلاس‌های هنری و صنایع دستی و ارائه خدمات عمومی و بهداشتی و درمانی می‌پردازند.

سارانی تصریح کرد: در مرحله اول رزمایش که به شکل نمادین در حاشیه شهر زاهدان اجرا شد بیش از ۲۰۰ بسته لوازم التحری به دانش آموزان دبیرستان شهید محمد اسلامی اهدا شد.

وی ادامه داد: توزیع ۱۰ میلیون تومان دارو، انجام ۲۰ عمل جراحی رایگان، احداث آشپزخانه به متراژ ۱۰۴ متر مربع در مسجد قمر بنی هاشم، مرمت و بازسازی دو مسجدو مدارس دین و دانش شهید مفتح و امام رضا(ع) در شهر زاهدان انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زاهدان گفت: مرحله دوم رزمایش  از صبح روز تاسوعا آغاز و تا پایان روز عاشورا ادامه دارد و ۴ گردان برادر و ۱ گردان خواهر به تامین امنیت عزاداران می‌پردازند.

وی افزود: مرحله سوم رزمایش در روز ۱۲ مهر ماه با اجتماع ۲۵ هزار نفری بسیجیان سپاه ناحیه زاهدان برگزار می‌شود و هم اکنون هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای ایاب و ذهاب افراد شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات