اهدای سبد کالا به دانش آموزان بی بضاعت با نام شهدای مدافع حرم:
اهدای بسته‌های فرهنگی و مواد غذایی به نیازمندان محله نوبنیاد ساری به نیابت از شهدای مدافع حرم، در راستای رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی و نهضت محرومیت‌زدایی، توسط جامعه زنان سپاه کربلا مازندران انجام شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۶۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، باتوجه به آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با شعار «وحدت، ایستادگی، پیشرفت» در سراسر کشور از نهم شهریورماه تا پنجم مهرماه، بسیجیان مازندران نیز با برگزاری برنامه‌های متنوع در این رزمایش سراسری شرکت کردند.

بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران نیز همچون همیشه در تحقق برنامه‌های سپاه وارد میدان شد که نمونه آن را بعد از ظهر امروز در یکی از مناطق محروم و حاشیه شهر ساری شاهد بودیم.

به‌اتفاق تنی چند از همکاران خبری و جمعی از بانوان مدیر اقشار سپاه کربلا و نیروی انتظامی، عازم محله «نوبنیاد» در مرکز مازندران شدیم، این محله در جاده پُرتردد ساری به قائم‌شهر و در بیخ گوش شهر قرار دارد.

تعداد ساکنان نوبنیاد ساری 600 نفر است که 80 درصد آنها از خانواده‌های محروم هستند، با کمک بسیج، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره تبلیغات، استانداری، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، امکانات امنیتی و آموزشی و فرهنگی ازجمله پایگاه مقاومت بسیج، هیأت عزاداری، خانه عالم، مدرسه، خانه بهداشت و پاسگاه انتظامی در نوبنیاد ساری ساخته شده است، در طول سال مسوولان زیادی در سطوح مختلف از این محله بازدید می‌کنند.

امروز با همکاری بسیج جامعه زنان و اقشار سپاه کربلا مازندران 30 بسته شامل مواد غذایی و لوازم‌التحریر و کیف مدرسه به 30 خانواده محروم تقدیم شد.

روی بسته‌ها تصویری از شهدا بود و بانوان بسیجی هر بسته‌ای را که به خانواده‌های نیازمند تحویل می‌دادند، از اعضای آن می‌خواستند راه شهدا را ادامه دهند.

به گفته مسؤول بسیج جامعه زنان مازندران، اقدام خیرخواهانه‌ای که امروز انجام شده و بر روی بسته‌های اهدایی تصویری از شهدای دفاع مقدس بوده است؛ در واقع هدایایی است که به نیابت از شهدای مدافع حرم تقدیم نیازمندان شده است.

ام‌السادات رخشنده بیان کرد: شهدای مدافع حرم از غیورمردانی بودند که نه‌تنها در میدان نبرد حضور داشتند بلکه در اردوهای جهادی و کمک به نیازمندان در مناطق محروم و کمتر توسعه‎یافته همواره در صف اول قرار داشتند و امروز با این اقدام فرهنگی، یاد و نام آنها را گرامی می‌داریم.

وی اظهار کرد: توزیع بسته‌های مواد غذایی و لوازم‌التحریر بین خانواده‌های نیازمند ساکن در محله‌های محروم و کم‌برخوردار سراسر استان تا پایان هفته دفاع مقدس در قالب مانور محرومیت‌زدایی و در دل رزمایش اقتدار عاشورایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با ماه محرم تلاقی یافته است، از طرفی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و این اتفاقات سبب انسجام بیشتری بین دستگاه‌های مختلف شده است تا در این میان بتوانیم نهضت محرومیت‌زدایی را با شدت بیشتری دنبال کنیم.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران گفت: علاوه بر برنامه‌های مناسبتی، در طول سال نیز فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی و آموزشی درباره سبک زندگی، برپایی نمایشگاه‌های توانمندسازی و همایش‌های ویژه بانوان انجام می‌شود و بسیج مصمم است با تمام توان امکانات فرهنگی و آموزشی خود را برای پیشرفت و آبادانی در جای‌جای استان به‌ویژه مناطق محروم به‌کار بگیرد.

وی در پایان گفت: جامعه زنان و مدیران بانوی اقشار سپاه به‌سهم خود در رزمایش اقتدار عاشورایی حضور دارند و در تمامی نقاط محروم استان مازندران در حد وسع خود به کمک نیازمندان می‌شتابند.

به گزارش فارس، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با شرکت 700 گروه جهادی از 9 شهریورماه آغاز شده است و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها