در دهه اول محرم؛

بازگشایی حسینیه کودک در آستانه اشرفیه+تصاویر

به منظور افزایش شور و شعور حسینی در کودکان واحد عترت رزمندگان اسلام شهرستان آستانه اشرفیه از پنجم محرم همزمان با برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی در حرم مطهر شهدای شهرستان اقدام به بازگشایی حسینیه کودک نموده است.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۷۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، به منظور افزایش شور و شعور حسینی در کودکان واحد عترت رزمندگان اسلام شهرستان آستانه اشرفیه از پنجم محرم همزمان با برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی در حرم مطهر شهدای شهرستان اقدام به بازگشایی حسینیه کودک نموده است.

در این حسینیه خانواده ها فرزندان کوچک از سن ۴تا ۱۱سال را به حسینیه آورده تا ضمن بهره برداری از مراسم سخنرانی و مداحی، فرزندانشان نیز در یک مکان مطمئن مورد آموزش قرار بگیرند.

قرائت قرآن، دعای فرج، معرفی ماه محرم ،بیان داستان کودکانه حضرت علی اصغر (ع) و حضرت رقیه (س) ، رفتار ائمه با فرزندان، شناخت امامان، معرفی چندنمونه از کارهای نیکو و کارهای بد و ... از جمله برنامه های این حسینیه می باشند.

از نظر خادمان بسیجی؛ تزریق فرهنگ شور و شعور حسینی به کودکان می بایست با چاشنی داستان،نقاشی و بعضا نمایش همراه باشد چرا که تاثیر پذیریی آن بیشتر است.

کودکان در زمانی که در این حسینیه هستند ضمن فراگیری و آشناشدن با این ماه عظیم با اهداف امام حسین (ع) که اصلی ترین آن احیای امر به معروف ونهی ازمنکر بود آشناشده و درخصوص مسائل روزمره درقالب داستان و گفتگو با موارد درست و نادرست آشنا می شوند.

 

.بازگشایی حسینیه کودک در آستانه اشرفیه+تصاویر

ارسال نظرات