خبرهای داغ:
سید یحیی قاضوی فرمانده سپاه گالیکش در یادوراه شهیدان وابسته به مرکز بهداشت شهرستان گالیکش گفت: تفکر انقلاب اسلامی ایران ، تفکر امام حسین (ع) و عاشوراست .
کد خبر: ۹۰۵۹۳۸۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج گلستان ، سید یحیی قاضوی فرمانده سپاه گالیکش در یادوراه شهیدان وابسته به مرکز بهداشت شهرستان گالیکش گفت: تفکر انقلاب اسلامی ایران ، تفکر امام حسین (ع) و عاشوراست .

وی در ادامه افزود : امام حسین (ع) برای احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر قدم برداشته و نهضت عاشورا را رقم زدند. در فرهنگ دفاع مقدس نیز رزمندگان با توسل به ائمه اطهار بویژه فرهنگ عاشورا به پیروزی رسیدند .

فرمانده سپاه گالیکش خاطر نشان کرد: امروز بعد از گذشت بیش از 1400 سال از حماسه عاشورا ، روز به روز بر جمعیت عزادران ابا عبدالله الحسین (ع) افزوده می شود و نمونه آن اربعین است که مشتاقان به امام حسین (ع) از سر تا سر دنیا برای حضور در این سیل خروشان معنویت حضور پیدا می کنند .

قاضوی در پایان به جنگ اقتصادی بر علیه کشور ایران اشاره کرد و افزود : امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و آخرین حربه دشمن فشار بر مردم و معیشت آنها است . مردم ما امروز با بصیرت در راه امام حسین (ع) و انقلاب حرکت می نمایند و از این جنگ پیروز بیرون خواهند آمد .

خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان محمدرضا شریفی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها