امام جمعه اهل سنت کنارک؛

بسیج محرومیت زدایی را در عمل در رزمایش محمد رسول الله به نمایش گذاشت

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: بسیج در حرکتی جهادی به محرومیت زدایی در مناطق محروم پرداخته است.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۹۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

مولوی عبدالملک ملکی پور در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بسیج و سپاه با ورود در حوزه محرومیت زدایی به رفع نیازهای مردم پرداخته است.

وی افزود: در این راستا در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) اقدامات متعددی با موضوعات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، خدماتی و رفاهی در حال انجام است.

مولوی ملکی پور  تصریح کرد: با توجه به اینکه کمک به محرومان در اسلام بسیار سفارش شده است و از اولویت امور خیر محسوب می‌شود گروه‌های بسیجی و سپاه با این اقدامات خیرخواهانه نشان داده‌اند که خالصانه عمل می‌کنند.

وی  ادامه داد: سپاه در سال‌های گذشته تاکنون در جنوب سیستان و بلوچستان با مدرسه سازی، استغالزایی، ساخت خانه محروم، ساخت سالن ورزشی و کمک به آسیب دیدگان سوانح طبیعی نظیر سیل نشان داده است که همواره یاور محرومان و مستضعفان می‌باشد.


وی الگو برداری دولت از سپاه را مهم دانست و تشریح کرد: اگر رویه اقتصادی دولت در بین مردم مانند نیرو‌های سپاه باشد مطمئنا رشد اقتصادی و میزان امید به زندگی در مردم رشد چند برابری خواهد داشت چراکه بسیج همواره نشان داده از مردم و برای مردم بوده است.


مولوی ملکی پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جهاد فی سبیل الله برای جنگ با کفار به کار می‌رود، ولی کمک به مستضعفان و محرومیت زدایی سپاه در بین مردم نمایانگر نقش والای گروه‌های جهادی می‌باشند که چنین نامگذاری شده است.

ارسال نظرات