خبرهای داغ:
مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند خبر داد
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از فعالیت ۶ داروخانه در ایام تعطیلات محرم در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۴۳۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

فعالیت ۶ داروخانه در ایام تعطیلات محرم در نهاوندمومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز اختلال و برطرف کردن نیاز دارو و ملزومات مصرفی پزشکی مردم در ایام تعطیلات برای فعالیت ۶ داروخانه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی گفت: با توجه به ایام تعطیلات به خصوص تاسوعا و عاشورای حسینی و روز جمعه علاوه بر سه داروخانه شبانه‌روزی دکتر مرادی در بیمارستان آیت الله علیمرادیان، دکترعسگری در بیمارستان قدوسی و دکتر امینی در خیابان ۱۷ شهریور که در طول سال و شبانه روز فعال هستند در شهرهای گیان و فیروزان نیز دو داروخانه فعال هستند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند عنوان کرد: در سه روز تعطیلات محرم داروخانه‌های دکتر ابوالقاضی روز تاسوعای حسینی واقع در خیابان آزادگان، داروخانه وحدت روز پنج شنبه عاشورای حسینی واقع در خیابان  17شهریور و داروخانه دکتر مروتی روز جمعه واقع در خیابان ۱۷شهریور به صورت کشیک فعال خواهد بود.

وی افزود: در مورد افزایش تعداد داروخانه‌های شبانه روزی نهاوند مجوز گرفتن داروخانه شبانه‌روزی دارای شرایط و ضوابط خاص از جمله جمعیت است که در حال حاضر شهرستان نهاوند شرایط سه داروخانه شبانه روزی را دارا است، که این سه داروخانه نیز در سطح شهر نهاوند فعال هستند.

دارابی تصریح کرد: هدف ما رضایت مردم است و ما تمام تلاش خود را در راستای خدمت به تمام برادران و خواهران شهرستان، برای رسیدن به سلامتی و خدمات مطلوب‌تر بکار خواهیم برد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات