در نشست هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس تأکید شد:
در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته «دفاع مقدس» بر ضرورت برجسته‌سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و سمن‌ها تأکید شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۴۶۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج  از اشکذر؛ در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته «دفاع مقدس» بر ضرورت برجسته‌سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و سمن‌ها تأکید شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر در این نشست فعالیت در حوزه دفاع مقدس را تلاش برای تأمین امنیت و پاسداشت از ارزش‌های ایثار و شهادت برشمرد و گفت: ضروری است در این زمان از ظرفیت‌های مردمی و سمن‌ها در راستای ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت استفاده نمود.
«محمد شیبانی» انتقال تجربیات با بهره‌گیری از رزمندگان دفاع مقدس را برای جوانان و نوجوانان بااهمیت عنوان کرد و اظهار نمود: جنگ تحمیلی به‌عنوان یکی از نبرد‌های مهم در طول تاریخ تشیع به شمار می‌رود و تبیین این دستاورد می‌تواند روحیه مقاومت را در بین مردم دوچندان کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر نیز دفاع مقدس را نمونه بارز مقاومت و ایستادگی حسین گونه توصیف نمود و اظهار داشت: ترویج فرهنگ مقاومت و ظلم‌ستیزی همتی همگانی را می‌طلبد و تحقق این مهم لزوم بهره‌مندی از توان تمام دستگاه‌ها در سطح شهرستان را می‌طلبد.
سرهنگ «سید اسدالله امامی» از مهم‌ترین دستاورد‌های فعالیت همگانی در هفته پیشرو را ایجاد روحیه و نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: استفاده از توان مردمی و تحقق واقعی دستاورد‌های هفته دفاع مقدس می‌تواند حقیقت نام‌گذاری این ایام را معنا بخشد.
وی نگاه فرهنگی را ضرورت اقدامات این هفته عنوان کرد و لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین نمایش فیلم و تئاتر متناسب با این ایام به‌ویژه با حضور جوانان و نوجوانان در شهرستان تأکید نمود.
افزون بر ۴۳ برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و همچنین رژه نیرو‌های نظامی هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس در شهرستان اشکذر به‌منظور گرامیداشت این ایام برگزار خواهد شد.
۳۱ شهریور و در سالروز آغاز حمله عراق به ایران و شروع جنگ تحمیلی به‌عنوان مبنای هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.
 
 
 
ارسال نظرات