جانشین قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به ناکامی دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم گفت: امروز هر جا جمهوری اسلامی ایران وارد می‌شود آمریکا عقب‌نشینی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۵۹۴۷۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سردار محمدتقی امینی در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید ذبیح‌الله عاصی زاده اولین فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر استان یزد ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.
وی گفت: شهید عاصی زاده یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است. مردم استان یزد در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند و از جبهه‌های جنگ پشتیبانی لازم را به عمل می‌آوردند. آن‌ها هم باجان و هم با مال خود جبهه‌ها را حمایت می‌کردند. استان یزد در دفاع مقدس دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرد. رزمندگان استان یزد بسیار دلاور و شجاع بودند.
جانشین قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان اسلام نمی‌توانند ما را از شهدا جدا کنند. هیچ کشوری در دنیا جرأت آن را ندارد که به جمهوری اسلامی ایران حمله کند.
وی افزود: فکر نکنید ما امروز تحریم شده‌ایم. ما از اول انقلاب تحریم شده‌ایم، اما نیروی اراده مردم و شهدای عزیز ما موجب شد که بتوانیم از این تحریم‌ها عبور کنیم. امروز در موضوع نظامی و دفاعی به لطف خداوند دارای قدرت موشکی بالایی هستیم و می‌توانیم اهداف موردنظر خود را در فاصله‌های بسیار زیاد نقطه زنی کنیم.
سردار امینی گفت: جمهوری اسلامی ایران ام‌القری دنیای اسلام است. آمریکا علیرغم کمک‌های برخی از کشور‌های منطقه در عراق و سوریه شکست‌خورده است. امروز ایران و عراق به‌عنوان دو کشور مسلمان و شیعه در کنار هم قرار دارند و دشمنان نمی‌توانند این وحدت را ببینند و با ایجاد شایعات قصد دارند مردم ایران و عراق را نسبت به یکدیگر بدبین کنند. امروز هر جا جمهوری اسلامی ایران وارد می‌شود آمریکا عقب‌نشینی می‌کند.
وی اظهار داشت: امنیت پایدار داخلی کشور مایکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است. کشور‌های اروپایی علیرغم وجود این‌همه امکانات این امنیت را ندارند. همه دنیا جمع شده‌اند که ایران ناامن شود، اما پاسداران، سربازان و بسیجیان کشور آن‌چنان هوشیارند که متجاوزان به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران قبل از ورود به کشور ما از بین می‌روند. این‌ها نشان هوشیاری، آگاهی، قدرت ملت ایران و امنیت مرز‌های ماست.
فرمانده اسبق لشکر زرهی ۸ نجف اشرف در پایان گفت: دشمن قصد دارد که بین مردم و روحانیت اختلاف ایجاد کند. انقلاب اسلامی با رهبری روحانیت ایجاد شد و ما پشت سر، ولی فقیه بوده و هستیم. افتخار ما این است که در رأس حکومت اسلامی فردی در لباس روحانیت قرار دارد. نسل گذشته وظیفه دارد که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان جامعه منتقل کند تا دچار سردرگمی نشود.
ارسال نظرات