مراسم شام غریبان در کوهبنان به همراه وداع با پیکر مطهر و منور شهید گمنام با حضور جمعی از عزاداران حسینی شهرستان در محل تکیه شهید روح الامینی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۵۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مراسم شام غریبان در کوهبنان به همراه وداع با پیکر مطهر و منور شهید گمنام با حضور جمعی از عزاداران حسینی شهرستان در محل تکیه شهید روح الامینی برگزار گردید.
در این مراسم معنوی سید احمد عبودتیان مسوول قرارگاه خاتم اولاصیا کشور گفت بیش از 30سال از شهادت این شهید بزرگوار می گذرد که با شوق و ادب تشیع پیکر این شهید انجام شد در حالی که مثل چنین شبی پیکر شهدای کربلا برهنه در صحرای کربلا قرار داشت .
وی ابراز داشت شهدا سند آزادگی و افتخار هستند لذا اصحاب امام حسین(ع) از جمله زهیر به سید الشهدا بیان داشت حاضرم هزاران بار فدای شما شوم اینجاست که خانواده شهدای گمنام به کرارات مظلومیت سید الشهدا را به رخ جهانیان می کشانند .
مسوول قرار گاه خاتم الاصیا کشور خاطر نشان کرد در حالی که دشمنان خباثت ها می کنند شهدای گمنام در حالی که جامعه بحران زده نیازمند هست معنویت را در جامعه ساری و جاری می کنند .
وی بیان داشت مصداق زهیر متولدین فرهنگ حضرت امام حسین (ع) هستند با تفکر حضرت امام خمینی (ره) تفکر سرور و سالار شهیدان  (ع)زنده می شود این تفکر باعث می شود یک جوان در یمن بتواند مقاومت بکند .
 عبودتیان تصریح نمود شهید محسن حججی سمبل جوان ایرانی در دنیا شده که با افتخار ما در دنیا سرمان را بالا نگه می داریم در تاریخ شیعه فرهنگ حضرت امام بیش از 200هزار جوان امام زمان(ع) بین را تربیت نمود .
وی ادامه داد سردار حاج قاسم سلیمانی از افتخارات شماست که در برابر تکفیری ها مقاومت کرد در حالی که دشمنان با تفکر حسینی و خمینی کار دارند تا جلوی ظرفیت جهانی شدن اسلام را بگیرند.
ایشان افزود دشمنان در 40سال گذشته هر کار توانستند کردند همه ی شیطنت ها را انجام دادند دشمن از قدرت اربعین می ترسد لذا در عراق و سوریه و منطقه دشمنان کارهایی در دستور کار دارند.
مسوول قرار گاه خاتم اولاصیا کشور بیان داشت تفکر تکفیری قرار بود منطقه را دچار تشنج کند لذا حاج قاسم سلیمانی سردار دلیر سپاه اسلام وارد عرصه مبارزه با دشمنان شد.
وی تاکید کرد آمریکا دنبال بود در افغانستان ،عراق و سوریه اغتشاش کند و خودشان همسایه ما شوند لذا با حضور جوانان برومند ورق برگشت و حزب الله و نیروهای مقاومت تقویت شدند .
ایشان افزود به برکت ولایت و شهدا مرزهای سیاسی ما افزون شده است نام حضرت امام خمینی (ره) با افتخار در جای جای جهان برده می شود.
عبودتیان خاطر نشان کرد دو هزار شهید افغانی در جنگ داشتیم و بیش از چهار هزار شهید افغانی مدافع حرم داریم که سربازان ولایت و رهبری هستند .
وی تصرح نمود امروز حماس و حزب الله و نیروهای مقاومت اسرائیل را محاصره کردند که این مهم به برکت خون شهداست .
ایشان ادامه داد شهید محسن حججی حدود دو سال در سپاه سرباز ولایت بود به نقطه ای رسید که از تعلقات جدا شد تا به شهادت رسید لذا مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) از این شهید به نیکی یاد کردند شهیدی که هزاران نفر را در مراسم تشیع خویش به خیابان ها کشاند .
مسوول قرار گاه خاتم الاصیا بیان داشت در جای جای کشور نام شهید حججی ساری و جاری شد چون این شهید کاری کرد که دنیا را به تحیر واداشت و کربلا را برای جهانیان مجسم کرد چون ایشان با سرور و سالار شهیدان پیوند داشت . 

ارسال نظرات