فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه تجهیزات و اسلحه از عوامل مهم در جنگ هستند، تأکید کرد: مقابله با اختلافات و حفظ اتحاد و همدلی بین مردم سبب شکست دشمنان اسلام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۵۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با تأکید بر اینکه مردم بصیر ایران اینک باوجود مشکلات متعدد معیشتی که با آن درگیر هستند، همواره ثابت کردند به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و درراه تعالی و حفظ نظام از هیچ‌چیزی دریغ نمی‌کنند؛ یادآور شد: مردم درصحنه‌های مختلف موردنیاز انقلاب و نظام حضور به‌موقع و مؤثر داشتند و این نشان از روحیه انقلابی و حماسی مردم است.

مقابله با اختلافات و حفظ اتحاد و همدلی بین مردم سبب شکست دشمنان اسلام می‌شود

وی در میان نمازگزاران با بیان اینکه 230 هزار شهید دفاع مقدس برگرفته از آیین و راه عاشورای حسینی (ع) بوده است، گفت:انقلاب اسلامی با عنایت خداوند و همراهی مردم مقتدرتر از گذشته مسیر خود را ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه یا تدبیر در تاریخ به افزایش بصیرت خواهیم رسید، یادآور شد: بصیرت است که کمکمی کند تا راه درست را تشخیص دهیم و آن مسیر را در پیش گیریم.

وی افزود: دشمن اگر بعد از 40 سال گذشت از انقلاب کماکان در حال هجمه های فرهنگی و سنگ اندازی است به این دلیل می باشد که نتوانسته به اهداف خود برسد.

سردارمولایی ادامه داد: تعداد دشمن در هشت سال دفاع مقدس از ما بالا تر بود اما نوع تفکر و روش دفاع رزمندگان بود که موجب شد پیروزی برای ما رقم بخورد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه تجهیزات و اسلحه از عوامل مهم در جنگ هستند، تأکید کرد: مقابله با اختلافات و حفظ اتحاد و همدلی بین مردم سبب شکست دشمنان اسلام می‌شود.


وی تصریح کرد: باید مشخصات منجر به پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را بررسی و تحلیل کنیم و سعی به تقویت توانایی هایمان داشته باشیم.

فرمتنده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در ادامه گفت : در هشت سال دفاع مقدس، نیروهای کم و بی تجربه ای داشتیم، از طرفی انقلاب نوپا بود و تجهیزات در حداقلین شرایط ممکن قرار داشت، اما سرانجام پیروز شدیم و این است معجزه الهی که یادواره دفاع به همین مناسبت برگزار می شود.

وی با اهمیت بر بزرگداشت یاد شهدا و دفاع مقدس، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که چگونه انقلاب حفظ شده است و باید آموزه های عاشورا را مرور کنیم تا با تمام توان به مقابله با هجمه های دشمن بپردازیم.


فرمانده سپاه استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: امسال بعد از چندین بار ملغی شدن ، برنامه کنگره شهدا استان در کرج برگزار می شود که البته در این راستا اجلاسیه های شهرستانی و تخصصی به منظور آمادگی بیشتر آغاز شده است و از فردا نیز افتتاحیه برنامه های هفته دفاع مقدس را خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها