نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: تامین خواسته‌های مردم موجب افزایش اعتماد آنان به مسئولان می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۶۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه امروز اراک تقوا را مبنای حرکت با عظمت امام حسین(ع) دانست و گفت: قرآن همگان را به قیام فردی و جمعی برای خدا دعوت می کند چراکه قیام برای خدا همواره پیروز است.

وی با تاکید بر اینکه وسعت دانشگاه امام حسین(ع) به اندازه همه عالم وجود است که درس های فراوانی به همراه دارد، افزود: یکی از درس‌های این دانشگاه قیام برای خدا است. این قیام به تنهایی ارزشمند و مصداق پیروزی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) را برگرفته از مکتب عاشورا برشمرد و تصریح کرد: قیام حضرت امام راحل نیز چون برای خدا بود به پیروزی رسید و اگر قیام امام راحل نبود ملت ایران همچنان دچار عقب افتادگی بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه به دلیل تبلیغات منفی دین ارزش خود را تا پیش از انقلاب اسلامی از دست داده بود، افزود: انقلاب اسلامی که به رهبری امام شکل گرفت، راه بشریت را تغییر داد و امروز به الگویی برای دیگر کشورهای آزادی‌خواه تبدیل شده است و اگر امروز این همه عزت داریم به برکت انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه قیام باید برای خدا و در راه خدا باشد، گفت: دانشگاه امام حسین (ع) درس قیام برای خدا و مجاهدت برای خدا و زندگی برای خدا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: قیام لله عین پیروزی و سربلندی است. شهید حججی و امثال او در این مسیر حرکت کردند و شهادت آنها برکات بسیاری دارد.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی تصریح کرد: باید به دشمن نشان دهیم که ملت اسلام و ایران، متحد و یکپارچه هستند و از رهبری و شهدا پشتیبانی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بایستی قدردان نعمت امنیت در کشور باشیم، گفت: کشوری همچون عراق چندین سال است که دچار ناامنی و جنگ بوده و از یک نظام منسجم برخوردار نیست، ما باید خدا را به خاطر وجود امنیت حاکم بر کشور شاکر باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان همواره با همت نیروهای اطلاعاتی، نظامی، امنیتی و با کمک مردم خنثی شده است، گفت: دشمنان آرزوی ایجاد ناامنی در کشور را به گور خواهند برد چراکه دستگاه های مختلف و مردم ما هوشیار هستند.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات نیز تاکید کرد و گفت: بایستی بیش از پیش نسبت به توطئه دشمنان هوشیار   و خدمتگزار مردم باشیم؛ بدانیم هر قدمی که در راه خدا برداشته می شود دشمن را برخود می لرزاند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مسئولان پاسخگوی همراهی و فداکاری مردم، خواهند بود، گفت: مسئولان در این زمینه برای خدمت بیشتر به ویژه در زمینه فرهنگی اقتصادی باید اقدام کنند؛ انتظار مردم حذف هزینه های بیهوده و ریخت و پاش ها برای رفع مشکلاتشان است. تامین خواسته‌های مردم موجب افزایش اعتماد آنان به مسئولان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید قدر نعمت امام، انقلاب و خودمان را بدانیم، همه در کشتی اهل بیت(ع) نشسته ایم. بدانیم قدم‌هایی که در راه عظمت و وحدت ملی برداشته می شود همچون حضور پرشور در مراسم دهه محرم بسیار باارزش است.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی به هفته دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: اگر توانستیم در برابر تمام دنیا بایستیم به برکت دانشگاه امام حسین(ع) و مکتب ایشان است. عشق به امام حسین(ع) و مکتب جهاد و شهادت همواره زنده است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بایستی از کمک به دانش‌آموزان نیازمند غفلت نکنیم و مسئولان آموزش نیز بدانند که بایستی نسلی نیرومند و متعهد به اسلام و آرمان‌های شهدا را در سنگر تربیت کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات