امام جمعه تکاب گفت: مقاومت در امتداد دفاع مقدس کماکان تداوم دارد.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۷۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عیسی برادری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تکاب با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بی شک دفاع مقدس با ایثار و پایمردی و با درس گرفتن از قیام حسینی به دفاع هشت ساله در مقابل دشمن منجر شده و رزمندگان اسلام در مقابل دشمان دفاع جانانه‌ای انجام دادند.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام به رهبری امام خمینی (ره) توانستند پیروزی را رقم زده و حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان نیافتاد.

امام جمعه تکاب گفت: امروز در منطقه، مقاومت در امتداد دفاع مقدس وجود داشته و اگر خواهان گسترش انقلاب اسلامی و محافظت از نظام و انقلاب اسلامی هستیم، باید به دوستان منطقه کمک کرده و اجازه ورود دشمن به حریم خود را ندهیم.

برادری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: باید دانش‌آموزان و دانشجویان با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کالاهای داخلی، از تولیدات بومی استفاده کرده و علاوه بر آن باید با حفظ عزت خانواده‌های بی‌بضاعت، به آنها در تهیه لوازم تحصیلی کمک کنند.

وی افزود: دانشگاه‌ها و مدارس نیز باید به تربیت نیروهایی در تراز جمهوری اسلامی توجه داشته و روح اعتماد به نفس و خودباوری و ایمان و اعتقاد در مدارس و دانشگاه‌ها حاکم باشد.

امام جمعه تکاب در ادامه با اشاره به چرایی باورپذیر شدن دروغ‌های دشمن برای مردم تصریح کرد: بی شک جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن همراه با فریب و دروغ و کلک بوده و علاوه بر آن با توجه به اقدامات افراطی، سخنان ناآگاهانه، زمان‌نشناسی در طرح انتقادات و شعارهای هنجارشکنانه‌ای که مسئولان به آن دامن می‌زنند سبب برزو چنین مشکلاتی شده است.

وی گفت: باید از فضای محرم برای مقابله با دشمنی دشمنان برای انسجام بخشی اجتماعی و سیاسی و مقابله با دسیسه‌های دشمن استفاده کرد.

برادری در ادامه با تقدیر از هیئت‌های مذهبی شهر تکاب، افزود: این عزاداری‌ها باید ادامه داشته و تنها به دهه نخست محرم محدود نشود و علاوه بر آن باید نقاط ضعف و قوت هیئت‌ها را رصد کرده و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات