خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد گفت: مقاومت ما در برابر دشمنان برگرفته از نهضت عاشورا است و این فلسفه چیزی جز براندازی ظلم و جور نیست.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۸۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

مقاومت ما در برابر دشمنان برگرفته از نهضت عاشوراستبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های این هفته نمازجمعه اسدآباد با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: ضروری است که هیئات مذهبی نسبت به دعوت از روحانیت و ترویج نماز اول وقت اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه تفکر استکبار حذف روحانیت، ایمان و دینداری از هیئات است که این تفکر، تفکری سکولار محسوب می‌شود، عنوان کرد: از هیئت امنای مساجد و مسئولین هیئات می‌خواهیم که عزاداری اباعبدالله(ع) را به دهه اول محرم منحصر نکرده و این رویه را تا آخر ماه صفر در پیش بگیرند.

امام جمعه اسدآباد افزود: مقاومت ما در برابر دشمنان برگرفته از نهضت عاشورا است و این فلسفه چیزی جز براندازی ظلم و جور نیست.

وی بیان کرد: امام حسین(ع) با شهادت از یادها نرفت بلکه با شهادت، درس آزادی و استقامت به جهانیان آموخت.

حسینی‌مجد ضمن تقدیر از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان تصریح کرد: اگر رشادت شهدا نبود امروز شاهد این امنیت و آرامش نبودیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به لزوم حفظ وحدت بین مسئولین اشاره و عنوان کرد: مسئولین با مبارزه با فساد و روحیه جهادی می‌توانند به انقلاب و مردم خدمت کنند.

امام جمعه اسدآباد بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد نفوذ داعش در مرز افغانستان هستیم که مقابله با این موضوع لزوم هوشیاری مسئولین را می‌طلبد.

وی افزود: داعشی‌ها وقتی نتوانستند در عراق و سوریه به برتری قابل توجهی برسند هم اکنون به افغانستان آمده‌اند تا این کشور را که ثبات امنیتی ثابت نیز ندارد، ناامن کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات