خبرهای داغ:
درگرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، عملکرد و شهامت مردم ایران را مصداقی بارز در عملی کردن شعار هیهات منا ذله ارزیابی کرد و پایه‌های توان و الگویی این دوران را آموز‌ه های تشیع در ظلم و استبدا ستیزی دانست.
کد خبر: ۹۰۵۹۶۶۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
سرگرد رحمانی درگفتگو با خبرگزاری بسیج ، عملکرد و شهامت مردم ایران را مصداقی بارز در عملی کردن شعار هیهات منا ذله ارزیابی کرد و پایه‌های توان و الگویی این دوران را آموز‌ه های تشیع در ظلم و استبدا ستیزی دانست.

سرگردرحمانی :انقلاب، عظمت، استقلال و امروزه سرفرازی ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز و بوم است. آن‌هایی که در دوران نهضت انقلاب اسلامی و در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور نموده‌اند؛ شهیدان زندۀ ما، عزیزانی هستند که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند. در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس اگر همه ی اقشار مردم جامعه ما برای پیروزی انقلاب یا دفاع مقدس به صحنه نمی‌آمدند، نه انقلابی پیروز می‌شد و نه در دفاع مقدس می‌توانستیم دشمن را از خاک عزیزمان بیرون برانیم. در دوران انقلاب همه قدرت‌های بزرگ پشت سر رژیم سفاک گذشته، بودند.
به ظاهر همة قدرت‌های مادی در اختیار آن رژیم بود، اما حضور و ایستادگی مردم، تحمل زندان، شکنجه، صبر و مقاومت آن‌ها به نتیجه رساند.
رحمانی در ادامه با پرداختن به چگونگی سربلندی جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی اشاره نمود: تمام قدرت‌های بزرگ رو در روی انقلاب بودند؛ در جنگ تحمیلی هم پشتیبان دشمن بودند در سایة وحدت، مقاومت و صبر مردم ما هشت سال روی پای خود ایستادند و این کار آسانی نبود.
رزمندگان در دوران دفاع مقدس با عبرت از عاشوراتا آخرین قطره خون از ولایت و کشور دفاع کردند و بر همین عقیده نگذاشتند وجبی از خاک کشورمان را دشمن تصرف کند.
سرگرد رحمانی در پایان افزود: امام راحل (ره) دوران دفاع مقدس را جنگ کفر و اسلام دانست چراکه در جنگ تحمیلی بیش از ۴۰ کشور صدام را برای مقابله با ایران پشتیبانی می‌کردند و رزمندگان ما با توکل به خدا و اتکا به توانمندی و عقیده خود در برابر جهان کفر ایستادند و مقاومت کردند؛ و اکنون که جمهوری اسلامی بر بلندای قله‌ی افتخار و سربلندی در پیشگاه انقلاب و آموز ه.‌های آن ایستاده وشعار هیهات منا ذله جسارتی به ما داده که هراسی از امریکا و سلاح‌های آن نداشته باشیم و و هرگز تسلیم آن نشویم و آمریکا بداند به برکت انقلاب فرهنگ اسلام و تشیع در حال گسترش و جهانی شدن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها