خبرهای داغ:

اهداء هدایای مقام معظم رهبری به دانش آموزان محروم هندیجان

فرمانده ناو گروه رزمی سید الشهداء(ع)نیروی دریایی سپاه هندیجان از اهداء تعدادی کارت هدیه های مقام معظم رهبری به دانش آموزان محروم هندیجان در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و همچنین حدود ۱۵ برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ناو گروه رزمی سیدالشهداء(ع)خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۹۶۸۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

ناوسالاریکم ستاد پاسدار مرادپورحجازی در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:با آغا ز دهه اول ماه محرم با همت فرهنگی ناو گروه رزمی سید الشهداء مجالس عزاداری بانظم وهماهنگی انجام گرفته شد و مراسمات در ایام ماه محرم و صفر با شکوه خاصی برای پاسداران و پایوران ادامه خواهد داشت.

وی افزود:کارت هدیه های مقام معظم با هماهنگی و بررسی در شناخت دانش آموزان محروم و بی سرپرست شهرستان هندیجان توزیع شدند که موجب رضایتمندی و شادی این دانش آموزان شد.

وی بابیان گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا گفت:هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت ها و ایثارهای مخلصانه مردم و رزمندگان اسلام در جبهه ها است که شهدا در این راه از جان و هستی خود گذشتن تا اسلام و قرآن و سنت رسول الله (ص)بماند و در هفته دفاع مقدس برنامه های خوبی در ناو گروه برگزار خواهد و پرسنل و سربازان در مراسمات این هفته حضوری شایسته خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار