خبرهای داغ:
با حضور مردم و مسئولان برگزار شد:

مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر بوئین زهرا

با استقبال مردم و با حضور مسئولان کشوری و استانی مراسم معارفه امام جمعه جدید شهر بوئین زهرا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۱۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین آئین معارفه امام جمعه بوئین زهرا با حضور حجت الاسلام قلعه نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمه استان قزوین انجام شد.
این برنامه پس از استقبال مردم بوئین زهرا از امام جمعه برگزار شده و در آن حجت الاسلام فاطمی نسب به بیان مطالبی درباره اهمیت جایگاه نماز جمعه پرداختند.
در ادامه این مراسم حکم امامت جمعه بوئین زهرا توسط حجت الاسلام قلعه نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور قرائت شد.
حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در این مراسم با اشاره به اینکه تمام سلایق سیاسی با محوریت محبت امام حسین زیر چتر ولایت به وحدت خواهند رسید، اظهار داشت: نماز جمعه متعلق به تمام اقشار مردم بوده و یک نهاد فراجناحی و فرا سیاسی است و امام جمعه به عنوان پدری دلسوز باید به تمام آحاد جامعه توجه داشته باشد.
وی افزود: امام جمعه مسئول انقلاب آن خطه ای است که از سوی مقام معظم رهبری منسوب شده است وظیفه همه اعم از نمایندگان دولت، مجلس و قوه قضاییه باید از خط مشی انقلابی امام جمعه تبعیت داشته باشند که این مهم موجب وحدت رویه در اداره امور به نفع مردم بویژه مستضعفین می شود.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه حجت الاسلام زرینه بیش از ده سال در راستای خدمت رسانی به مردم کارنامه خوبی بجا گذاشتند،عنوان کرد: خوشبختانه امام جمعه جدید شهر بوئین زهرا حجت الاسلام رضوانی نیز فردی مدیر و مدبر در عرصه های مختلف هستند و امیدواریم به خوبی بتوانند محور وحدت تمام سلایق سیاسی در خدمت به انقلاب و ولایت باشند.
1010/پ30 /ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها