فرمانده سپاه رامسر: در هفته دفاع مقدس سال جاری 58 عنوان برنامه در شهرستان رامسر به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار محمد محمدی فرمانده سپاه رامسر در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛ با قدردانی از خبرنگاران به جهت پوشش رزمایش اقتدار عاشورایی و تسلیت ایام سوگواری ماه محرم گفت : ملت ایران در دوران دفاع مقدس با شهادت طلبی و روحیه ایثار با شکست متجاوزان حماسه عظیمی را رقم زدند.

وی افزود : در هفته دفاع مقدس سال جاری 58 عنوان برنامه در شهرستان رامسر به اجرا در خواهد آمد.

محمدی ؛ برگزاری صبحگاه مشترک ، رژه موتوری ، غبارروبی مزار شهدا ، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس ، برگزاری مسابقات ورزشی ، برگزاری یادواره شهدا آبروی محله ، برگزاری اردوهای جهادی یک و هفت روزه در روستاهای کمتر برخوردار ، افتتاح خانه محرومان ، افتتاح یک واحد گلخانه با شعار اقتصاد مقاومتی ، گشت های محله محور ، خاطره گویی راویان انقلاب در سطح مناطق و مدارس ، دیدار با خانواده شهدا ، اجرای تئاتر خیابانی در سطح شهرستان ، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و ...از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس این شهرستان است.

وی خبرنگاران را فرماندهان جنگ نرم دانست و از تجلیل خبرنگاران در این هفته خبر داد.
فرمانده سپاه رامسر در بخش دیگر این نشست از کشف یک انبار نوشیدنی های غیرمجاز توسط اطلاعات سپاه رامسر خبر داد و گفت : در این انبار انواع نوشیدنی ها غیرمجاز ، تاریخ گذشته و تحریک کننده به ارزش بیش از 26میلیون و 800هزار تومان کشف شد.

وی افزود : کسانی که کالاها را احتکار میکنند در رصد سپاه هستند و در صورت کشف ، احتکار کنندگان خائنین به ملت معرفی و برخورد قضایی خواهند شد.

این مسئول به پخش فیلمی در فضای مجازی با موضوع اجاره ویلا در رامسر اشاره کرد و گفت : جوانی که در این فیلم قصد داشت رامسر را شهری آلوده معرفی کند " رامسری نبود " و از غرب کشور به رامسر آمده بودند که این پرونده تحت پیگیری است
وی از خبرنگاران و مردم خواست در صورت مشاهده فیلم های توهین آمیز ، آن را با نیروهای امنیتی در میان بگذارند.

فرمانده سپاه رامسر از افتتاح بازار دائمی اقتصاد مقاومتی در محل بازار ماهی فروشان سابق در هفته بسیج خبر داد.

محمدی از خبرنگاران خواست با خانواده شهدا و جانبازان به گفتگو بنشینند و روایت دفاع مقدس را به تصویر بکشند.
برادر پاسدار عابد قاسم نژاد معاونت فرهنگی سپاه رامسر نیز در این نشست با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس را با شعار " ما توانستیم و میتوانیم اجرا کنیم" برگزار خواهد شد اظهار داشت : سپاه اعتقاد کامل به نقش رسانه در ترویج ارزش ها دارد و سلاح رسانه را برنده تر از سلاح سخت میدانیم.

وی افزود : جنگ حال حاضر جنگ رسانه ای است بطوری که دشمن از کاه کوه می سازد و ما نیز باید خدماتی که درحال انجام است را به نمایش بگذاریم

قاسم نژاد با بیان اینکه حفظ ارزش های انقلاب بر عهده سپاه است گفت : دشمن از طریق رسانه درحال ترویج بی ارزشی هاست و ما باید با تولید محتوا ارزش ها را گسترش دهیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها