فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن از اجرای افزون بر 80 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۳۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، برنامه های شهرستان بروجن را در هفته دفاع مقدس تشریح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، ماه عزاداری اهل بیت (علیهم السلام) گفت:  ملت غيور ايران همواره در تمامي صحنه ها و عرصه ها همچون جنگ تحميلي سربلند و سرافراز بوده اند.

این مقام مسئول با بيان اين که بسيج همواره منشا خدمت به مردم بوده است، افزود: روحيه و تفکر بسيجي برگرفته از نهضت عاشوراي حسيني دشمنان را به زانو درآورده است .

وی ادامه داد : در هفته دفاع مقدس، بیش از 80 برنامه شاخص در سطح شهرستان بروجن از سوی رده های ناحیه مقاومت بسیج اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بروجن به برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره داشت و عنوان کرد: فضا سازی مناسب با هفته دفاع مقدس و ماه محرم، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در رده های بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری کلاس های اقتصاد مقاومتی، برگزاری اردو های جهادی، غبارروبی گلزار مطهر شهداء، برگزاری یادواره شهدا در قالب آبروی محله، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های شاخص این هفته می باشد.

ارسال نظرات