سلیمی نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت:دوران دفاع مقدس، تداعی کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانشان، ایستاد و با دست‌های خالی اما با تکیه بر مردم ولایتمدار و مدافع دین و وطن‌ به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۴۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ودرصبحگاه مشتر ک نیروهای مسلح وبسیجیان شهرستان محلات سلیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، این هفته را ملت غیور ایران به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان تبریک و تهنیت گفت و توفیق روز افزون ملت بزرگوار ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت نمود.

سلیمی همچنین گفت: هشت سال دفاع مقدس، آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران است. روزهای حساس و سرنوشت ساز دفاع مقدس، سرشار از حماسه آفرینی ها و سلحشوری های بهترین و دلاورترین فرزندان این امت است.

سلیمی گفت:دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه‌جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق‌طلبانه، یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود. پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‌های امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد.

همچنین افزود:رشادت، ایثار، مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در سال‌های حماسه و افتخار، ضمن ارتقاء معنویت و اعتماد به نفس، بستری برای پیشرفت و توسعه کشور در زمینه‌های مختلف دفاعی، علمی و عمرانی، بر اساس دستاوردها و آزموده‌های دوران دفاع مقدس فراهم آورد که ثمره‌اش در حوزه دفاعی و نظامی، ساخت تجهیزاتی پیشرفته مانند انواع شناورها، تانک‌ها، موشک‌ها و جنگنده‌ها به دست توانمند جوانان این مرز و بوم و تحقق شعار «ما می‌توانیم» است.

وی گفت:دفاع مقدس ما در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهدگذاشت.

سلیمی درپایان گفت:دشمن بداند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به دشمنان این مرز و بوم یادآور می شود که در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت شریف ایران با استعانت از آیه « أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ » با اقتدار عمل خواهد کرد.

ارسال نظرات