خبرهای داغ:
امیر پیری گفت: انتظار ما از نسل جدید انقلاب این است که پاسدار خون شهدا و قدردان ایثارگران و ازادگان باشند.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۸۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، امیر سرتیپ دوم بهنام پیری، ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین و زنجان در مراسم رژه روز ارتش که با حضور مسوولان نظامی و استانی، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردمی، در میدان ارتش قزوین برگزار شد بیان‌کرد: سی و یکم شهریور ماه سال ۵۹ هجمه وسیعی از توان نظامی رژیم عراق به سرکردگی ایادی استکبار برعلیه میهن ما آغاز شد.
وی گفت: هرساله به یاد تمام جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران در دوران هست ساله دفاع مقدس، جشنی برای اقتدار انقلاب برپا می گردد چرا که این جنگ با دست خالی و مشکلات موجود در جامعه با رشادت مردم و فرزندان ایران به پیروزی میهن اسلامی ختم شد.

یکی از دستاوردهای جنگ، تحقق دستاوردهای دفاعی کشور بود
ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین و زنجان اظهار کرد: بیش از یکسال و ۹ ماه از عمر انقلاب نگذشته بود که این جنگ برما تحمیل شد‌ و آن زمان وضعیت نیروهای مسلح به طور کامل مشخص نبود و ارتش و سپاه هنوز انسجام کاملی نداشتند.
سرتیپ پیری ضمن اشاره به اینکه در آن زمان فرماندهی قوا تحت امر رئیس جمهور خائن بنی صدر بود عنوان کرد: پس از اینکه دشمنان از توطئه ها و ترورها در داخل کشور نتیجه نگرفتند هجمه وسیعی از جنگ را بر ما تحمیل کردند و نیروهای مقتدر مسلح کشور توانستند پس از هشت سال به طور کامل کشور را از لوس وجود دشمنان پاکسازی کنند.
سرتیپ پیری افزود: لشگر ۱۶ زرهی بعد از قریب به سه ماه از هجمه های سنگین دشمن، در تاریخ ۲۹ آذرماه سال ۵۹ با اجرای عملیات نصر، یک لشگر عراق را به طور کامل منهدم کرد.
وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای جنگ، تحقق دستاوردهای دفاعی کشور بود و این خواسته مقام معطم رهبری بود که فرمودند باید در همه زمینه ها به خودکفایی برسیم و در همه ابعاد مختلف پیشرفت کنیم.
ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین و زنجان اضافه کرد: انتظار ما از نسل جدید انقلاب این است که پاسدار خون شهدا و قدردان ایثارگران و ازادگان باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها