رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان در اوّلین روز از هفته دفاع مقدّس با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بزرگراه امام علی (ع) بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۸۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ارشد نظامی آجا در استان بوشهر و فرمانده پایگاه دریایی نداجا بوشهر در این مراسم گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگی نابرابر در حالی به کشور تحمیل شد که کشور ما دچار تحریم­ های استکبار جهانی از بیرون از کشور و ایادی غرب و شرق در داخل کشور بود.

امیر دریادار دوّم امینی افزود: ارتش حزب بعث عراق که فتح یک هفته ­ای کشور را در سر داشت به کشور ما حمله کرد که با ندای ملکوتی امام خمینی (ره)، نیروهای مردمی به کمک نیروهای مسلّح در جبهه­ ها شتافتند و با مقاومت این نیروها، دشمن در دستیابی به اهداف خود ناکام ماند.

وی تصریح کرد: رزمندگان با دل کندن از دنیا و اعتقاد به آخرت توانستند توفیق افتخارآفرینی سترگ دفاع مقدس را با حضور در جبهه و دفاع از میهن اسلامی به دست آورند که لازم است همه ما قدردان زحمات و ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران، فرماندهان نیروهای مسلّح استان بوشهر و مدیران کل ادارات برگزار شد یگان­ های نمونه نیروهای مسلّح مستقر در استان بوشهر از مقابل جایگاه رژه رفته و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها