جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در سطح کشور موفق شده تاکنون ۲ هزار گردان بیت‌المقدس را سازماندهی و ساماندهی کند.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۱۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
سردار سرتیپ «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره بخشی از فعالیت‌های بسیج، اظهار داشت: بسیج مستضعفین تاکنون موفق شده ۲ هزار گردان مردم‌پایه بیت المقدس را در سطح کشور برای انجام ماموریت‌های محوله سازماندهی و ساماندهی کند که از این تعداد حدود یک‌هزار گردان در روز‌های ۹ تا ۲۹ شهریور در بخش‌های مختلف کشور رزمایشی را به نام «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲» اجرا می‌کنند.

وی افزود: مرحله دوم این رزمایش نیز یک هفته بعد از هفته دفاع مقدس با اجتماع ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در مراکز استان‌ها اجرا می‌شود که نقطه اوج این مرحله اجتماع ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان در تهران خواهد بود.

سردار سپهر با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین اخیرا تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان امضاء کرده است، گفت: تمام موضوعات و مشکلات کشور در سطوح داخلی و منطقه‌ای با توجه به توانمندی‌های بومی قابل حل است؛ لذا در همین رابطه بسیج به واسطه برخورداری از ۷۴۰ کانون علمی و بیش از ۳۵ هزار نفر از اساتید بسیجی، حدود ۱۵۰ هزار طلبه بسیجی و ۸ هزار و ۹۱۲ گروه جهادی، آماده کمک به دولت در بخش‌های مختلف است.

وی در خصوص کمک بسیج به قوه‌های قضاییه و مقننه هم اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین به واسطه در اختیار داشتن چندین هزار نفر حقوق‌دان بسیجی آمادگی دارد تا با کمک به قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده‌ها، نوشتن لوایح و تنقیح قانون، قوای مقننه و قضاییه را یاری دهد.
ارسال نظرات