نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در رژه نیروهای مسلح مستقر در تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در رژه نیروهای مسلح مستقر در تبریز، گفت: تسلیم و تعظیم در مقابل استکبار و ظلم هرگز در اعتقادات مردم که منبعث از نهضت عاشورایی است جایی ندارد و افرادی که دم از مذاکره می زنند، اطلاعی از خصوصییات اخلاقی و اعتقادی مردم ندارند.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدآل هاشم الگوی رفتاری ملت ایران را قیام عاشورا عنوان و بیان کرد: مردم با بصیرت ایران حتی با پذیرش بالاترین سختی ها و مشقت ها، ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا خواهند بود و در این زمینه هیچ تعارفی ندارند.
وی با اشاره به میزان آمادگی نیروهای مسلح ایران، یادآور شد: دشمنان باید بدانند که نیروهای مسلح ما امروز مقتدرتر از گذشته آماده جان فشانی هستند و هرگز اجازه خودنمایی به متجاوزان را نمی دهند.
حجت الاسلام آل هاشم، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و فداکاری های نیروهای مسلح دانست که عزت، شرف و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند و نباید چنین روزهایی فراموش شود.
امام جمعه تبریز از فرماندهی و هدایت های داهیانه و مدبرانه امام راحل در طول دوران دفاع مقدس به نیکی یاد کرد و گفت: در آن سال های ابتدایی انقلاب اسلامی دشمنان پس از اینکه طی 19 ماه نتوانستند در برابر انقلاب اسلامی موفق شوند، روی به حمله نظامی برای از بین بردن جمهوری اسلامی آوردند که با بیداری و هوشیاری رهبری و مردم در این راه نیز ناکام ماندند.
حجت الاسلام آل هاشم، تجزیه ایران به ویژه در منطقه خوزستان و تسلط بر نفت منطقه را از جمله اهداف مهم دشمنان از حمله نظامی علیه ایران برشمرد که با مقاومت و ایستادگی مثال زدنی مردم و یکدلی و انسجام ملی هرگز به این اهداف شوم خود دست نیافتند.
وی ادامه داد: خون های زیادی پای انقلاب اسلامی ریخته شد و شهدای بیشماری دادیم که به برکت همین خون ها و فداکاری های جانبازان و آزادگان صاحب عزت شدیم و باید قدردان و پاسدار این فداکار ها و رشادت ها باشیم.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به پرتاب موشک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست های مستقر در اقلیم کردستان، اضافه کرد: این تروریست ها مشغول توطئه چینی علیه جمهوری اسلامی بودند که با اقدام غیرتمندانه سپاه سرجایشان نشستند و این اقدام درس عبرتی برای دشمنان نظام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها