حجت الاسلام مجدی زاده امام جمعه شهر خنداب:

دفاع مقدس تجربه مقاومت امت اسلامی

حجت الاسلام مجدی زاده امام جمعه شهر خنداب درهمایش نیروهای مسلح شهرستان به مناسبت اغاز هفته دفاع گفت: دفاع مقدس تجربه مقاومت امت اسلامی در برابر انواع مشکلات سیاسی،اجتماعی ، اقتصادی و نظامی بود.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۷۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خنداب ؛حجت الاسلام مجدی زاده امام جمعه شهر خنداب با حضور در مراسم همایش نیروهای مسلح شهرستان خنداب به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس تجربه مقاومت امت اسلامی در برابر انواع مشکلات سیاسی،اجتماعی ، اقتصادی و نظامی بود.

وی با اشاره  به حضور و از خود گذشتگی تمامی اقشار جامعه گفت :تنها راه پیروزی در مقابل دشمنان مقاومت و از خود گذشتگی اقشار مردم در مقابله با حملات مختلف اقتصادی-سیاسی-فرهنگی و.. دشمن است.

حجت الاسلام مجدی زاده در ادامه دفاع جانانه ملت ایران اسلامی در برابر ابرقدرت های جهان را در تاریخ جاودانه خواند و افزود: ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم که می توان کشورهای قدرتمند و زورگوی جهان را با تکیه بر سلاح ایمان و وحدت شکست داد.

وی افزود:تنها راه سعادت و بقای جامعه از مسیر جهاد عبور می‌کند و رزمندگان ما در دفاع مقدس با مقاومت خود راه مقابله با دشمنان را به خوبی به ما اموختند.

امام جمعه خنداب گفت:ارزش های دفاع مقدس باید به صورت هنرمندانه برای نسل های آینده بیان شود چرا که ایران اسلامی در این جنگ نابرابر با دست خالی در برابر قدرت های جهان ایستادگی کرد.

وی  از تلاش ها و رشادت های  نیروهای مسلح شهرستان خنداب در ایجاد امنیت در جامعه قدردانی کردند.ونیروهای مسلح را نماد اقتدار جامعه برشمردند.

در پایان با حضور نیروهای مسلح شهرستان بر قبور شهدای شهر خنداب یاد وخاطره شهیدان را گرامی داشتند.

 

ارسال نظرات