خبرهای داغ:
آیت اله عابدینی گفت: آینده جهان وعده خداست که ازآن اسلام است. زمین وعده خدا به بندگان صالح است خداوند فرموده که من اراده کرده ام مستضعفان را بر زمین فرمانروا گردانم و یقین داریم اراده خداوند با ظهور منجی محقق می شود و نیروهای مسلح ما زمینه ساز این قیام‌ هستند.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۸۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین در مراسم رژه ارتش که با حضور مسوولان نظامی و استانی، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردمی، در میدان ارتش قزوین برگزار شد بیان کرد: بنیانگذار نیروهای مسلح، دینی و اسلامی خدای متعال است و بسیار مهم است که خداوند این بساط را برای حمایت از دین خداوند قرار داده است.

وی گفت: خدای متعال مبسوط این بنا را حمایت از مظلومین و‌ مستضعفان عالم بنا کرده است و بر این امر تاکید داشته که از همه کسانی که در دنیا ستم می بینند ولو غیرمسلمان حمایت شود و شما نیروهای مسلح باید دلگرمی همه ستمدیدگان باشید و از این طریق همه را هدایت کنید.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: اگر هر کسی در هر جایگاه و آئینی از مسلمانی یاری بخواهد و مسلمانی بشنود و پاسخ ندهد، مسلمان نیست و این رسالت نیروهای مسلح است که فریادرس مظلومان عالم باشند.

آیت اله عابدینی ضمن اشاره به درسهایی که نیروهای مسلح از حماسه حسینی گرفتند عنوان‌کرد: در ایام حماسه حسینی قرار داریم و درسهایی که نیروهای مسلح از آن گرفتند شامل صبر و استقامت بود‌ زمانی که جنگ برما تحمیل شد سربازان میهن با دست خالی و صبر و استقامت حماسه آفریدند و این درس حماسه حسینی و عاشورا بود.

وی افزود: از جمله درسهای دیگر که همه نیروهای و اقشار به آن مسلح بودند، وفاداری به قرآن، ائمه و حماسه عاشورایی بود که از حضرت عباس آموخته بودند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: بصیرت و دشمن شناسی دیگر خصیصه ای بود که نیروهای ما از مکتب حسینی فرا گرفته بودند. همچنین هرروز بیشتر و جدی تر از گذشته شاهد همراهی مردمی و ولایتمداری اقشار و نیروهای مسلح در تمام طول دفاع مقدس بودیم.

آیت اله عابدینی اضافه کرد: مردم و مستضعفان جهان با الگو گرفتن از نیروهای مسلح ما در مقابل دشمن می ایستند و این سبک و سیاق و حسینی بودن نیروهای مسلح ما موجب شده تا ملت های آزاده جهان
ذلت ناپذیری را که برگرفته از مکتب امام حسین است را بیامورند و بر همین مبنا گاهی ملتی اندک بر جمعیتی بزرگ پیروز می شوند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: آینده جهان وعده خداست که ازآن اسلام است. زمین وعده خدا به بندگان صالح است خداوند فرموده که من اراده کرده ام مستضعفان را بر زمین فرمانروا گردانم و یقین داریم اراده خداوند با ظهور منجی محقق می شود و نیروهای مسلح ما زمینه ساز این قیام‌ هستند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها