سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد در گفت و گو با «بسیج»،
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد گفت: جهاد در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است واردوی جهادی هفت روزه بسیج خواهران حوزه حضرت سمیه (س) در روستای فیروز آباد با هدف کمک‌رسانی به مناطق محروم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سروان پاسدار تقی حاجیوند  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار داشت: جهاد در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است واردوی جهادی هفت روزه بسیج خواهران حوزه حضرت سمیه (س) در روستای فیروز آباد با هدف کمک‌رسانی به مناطق محروم برگزار شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده از طرف بسیجیان، خاطرنشان کرد: در این اردوی هفت روزه کلاس‌های نقاشی، خیاطی، گلسازی، ورزشی، احکام، آموزش قرآن، کاردستی، آموزش زبان، آموزش ریاضی، کیف دوزی، بافندگی و صنایع دستی توسط مربیان مجرب برای روستائیان برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد در رابطه با مزایای شرکت بسیجیان در اردو‌های جهادی، عنوان کرد: شرکت جوانان در اردو‌های جهادی علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت در ترویج فرهنگ کار و کوشش نیز اثرات مطلوبی دارد که این عامل سبب ایجاد تجربه‌های فراوان شغلی و تقویت توانمندسازی‌های فردی و گروهی می‌شود.

حاجیوند تصریح کرد: یکی از اهداف اجرای این طرح حضور بسیجیان در عرصه سازندگی و تقویت روحیه انقلابی در بسیجیان و تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه محرومیت زدایی است و اعضای اردو‌های جهادی متشکل از اعضای شورای بسیج خواهران ودانش آموزان، فعالیت می‌کنند.

دیدار و تجلیل مربیان و اعضای بسیج خواهران حوزه حضرت سمیه (س) با خانواده شهیدپاسدار، ولی بهنژاد بخشی از این اردو جهادی بود.
ارسال نظرات