خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: عبور از گردنه مشکلات اقتصادی و حل مشکلات معیشتی نیازمند روحیه ای مانند روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۲۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور صبح امروز  در مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیجیان زیرکوه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر در نقطه صفر مرزی و در حالی که دور تا دور ما را آتش فتنه فرا گرفته است در امنیت، آرامش و آسایش به سر می بریم به خاطر جانفشانی رزمندگان، شهدا، جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس سرمایه ای نصیبمان شد که این سرمایه امروز چراغ راه ما است.


اکبرپور با اشاره به تهدیدات دشمنان و رجز خوانی های داعش، گفت: اگر عده ای نمی دانند بدانند که امنیت امروز ما مدیون جانفشانی و دلدادگی جوانانی است که جانانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از آب و خاک و ناموس میهن دفاع کردند.


وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی برای ما نعمت بود، اذعان داشت: اگر امروز دفاع مقدس را نداشتیم گرگ های افسار گسیخته استکبار ما را می دریدند و دزدان روزگار ما را بلعیده بودند.


اکبرپور با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی به سر می بریم گفت: امروز کسی جرأت اینکه ما را تهدید نظامی کند ندارد اما باید با همکاری از این مرحله نیز عبور کنیم.


معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندکی ولی فقیه در سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مذاکره دیگر جوابگو نیست، بیان داشت: باید بدانیم تنها نجات دهنده ما ادامه دادن راه اباعبدالله الحسین(ع) و مبارزه با دشمن است.


وی ادامه داد: برای آنهایی که منطق ندارند و زبان نمی فهمند باید با زبان توپ و تانک با آنها صحبت کرد.


اکبرپور خاطرنشان کرد: امروز رمز موفقیت هر انسان موفقی ریشه در ولایت مداری و استکبارستیزی دارد.


وی بیان داشت: اگر از این گردنه اقتصادی به سلامتی عبور کنیم بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد اما شرط آن ولایت مداری و استکبارستیزی و روحیه جهادی است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها