خبرهای داغ:
نماینده اقلیت در مجلس در گفت و گو با «بسیج»:
مره صدق گفت: حضور بسیج بدون شک یکی از پایه‌های اصلی پیروزی مردم ایران در دفاع مقدس بود و بعد از آن نیز نقش مهمی درایجاد امنیت و دفاع از منافع ملی ایرانیان در سطح منطقه و جهان ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۴۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
سیامک مره صدق نماینده اقلیت در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون نقش بسیج در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: از زمانی که امام راحل با بصیرتی خاص دستور تشکیل ارتش و نیروی نظامی همگانی بسیج را با بهره گیری از توانمندی‌ها و امکانات موجود در بدنه مردم ایران صادر و پایه‌های بسیج بنا نهاده شد، گام مهم و موثر در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب و مشارکت همه مردم ایران در فرآیندهای دفاعی صورت گرفت.

وی بیان کرد: حضور بسیج بدون شک یکی از پایه‌های اصلی پیروزی مردم ایران در دفاع مقدس بود و بعد از آن نیز نقش مهمی درایجاد امنیت و دفاع از منافع ملی ایرانیان در سطح منطقه و جهان ایفا کرده است.

مره صدق تصریح کرد: بسیج به عنوان یک پایگاه قوی نظامی از بدنه مردم، همواره آماده دفاع از کشور است و بدون شک نقش مهمی در ممانعت از تفکر تهاجم در دشمنان ملت ایران ایفا می‌کند.

وی در پایان گفت: حضور پررنگ بسیجیان در تمامی عرصه‌های فرهنگی و نظامی بدون شک مایه امید و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز همانند خوابی آشفته برای استکبار و صهیونیست است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها