امام جمعه میانه در آیین رژه 31 شهریور، با اشاره به توطئه های ناکام دشمن در طول عمر انقلاب، شکست مفتضحانه دشمن در جنگ هشت ساله را از نقاط قوت و اقتدارآفرین انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن در جنگ هشت ساله با ایران، طعم تلخ شکست را چشید و به قدرت واقعی ایمان پی برد.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۶۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از پیروزی با انواع توطئه ها و نقشه های براندازانه رویارو شد و توانست بر همه آنها غلبه کند، اظهار کرد: تحریک احزاب و فرقه های جدایی طلب در کردستان، ترکمنستان، بلوچستان، و آذربایجان و تلاش برای تجزیه ایران توسط دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد لذا جنگ 8 ساله را علیه ایران تحمیل کردند اما اقدار رزمندگان اسلام در سایه رهبری با عظمت، مانع از کامیابی آنان شده و کام آنان را با شکستی مفتضحانه، تلخ کرد.

   خطیب جمعه میانه اظهار کرد: با وجودی که در ابتدای جنگ نزدیک 100 شهر ما را دشمن تصاحب کرده و به سرعت در حال پیشروی بود، اما جوانان مومن و ولایتمدار ما با اجرای عملیاتهای غرورآفرین، نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور در دست آنان بماند.

دشمن در جنگ هشت ساله با ایران، طعم تلخ شکست را چشید

   فرمانده تیپ پمکا میانه 31 شهریور را یادآور انسجام، همبستگی، وحدت و یکدلی نیروهای مسلح و مردم دانسته و دفاع مقدس را نشانی از اقتدار یک ملت و وحدت فرماندهی،خودباوری، استقلال، خودکفایی و عدم اعتماد به استکبار تلقی کرد و افزود: بزرگترین سرمایه و ثمره دفاع مقدس، امنیت و آرامش جامعه است.

   سیروس محمدی با اشاره به اینکه ما در محلی از جهان واقعیم که تمامی کشورهای اطرافمان با انواع بی ثباتی ها، بی امنیتیو درگیری های داخلی و خارجی مواجه هستند، اظهار کرد: وحدت بین ملت، مسئولین و قوای مسلح ما زبانزد دنیاست و دشمن مبهوت از این امنیت و وحدت ماست.

دشمن در جنگ هشت ساله با ایران، طعم تلخ شکست را چشید

   آیین صبحگاه مشترک و رژه نیروهای مسلح شهرستان میانه در محل تیپ پمکا شهید پاکدوست میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها