امام جمعه کلیبر در دیداری که کارکنان سپاه این شهرستان با وی داشند، گفت: از بدو اسلام تاکنون افرادی که با ولایت بوده اند در نهایت پیروز شده و دشمن را شکست داده اند یعنی ولایت مداری رمز پیروزی جامعه مسلمانان است.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۷۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام موسوی افزود: رزمندگان در دفاع مقدس با پیروی از ولی امر خود حضرت امام در مقابل دنیای کفر قرار گرفتند و با ایثار و مقاومت در نهایت پیروز شدند به طوری که ابهت دشمنان شکسته شد و در راستای جبران شکست خود تا به امروز نقشه های شیطانی مختلفی را برای ایران اسلامی برنامه ریزی کرده اند اما مردم ایران بیش از پیش پشت سر ولایت قرار گرفته در مقابل شیطنت ونقشه های آنان می ایستند.

وی ادامه داد: هیچ کس در دنیا به اندازه صدام گوش به فرمان آمریکا نبوده ولی وقتی آمریکا احساس کرد وی دیگر مهره سوخته شده و کارایی ندارد او را به شکل فجیع از میان برداشت . پس مدعیان رابطه با آمریکا در کشور خودمان و هم کشورهای عربی وابسته به آمریکا عبرت بگیرند و خود را در برابر زورگویی آمریکا نبازند چراکه حضرت امام خمینی فرموده اند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها