کد خبر: ۹۰۵۹۹۷۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در نشست تعاملی و تخصصی با اصحاب رسانه، افزود: با توجه به همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس، باید به عظمت ماه محرم به شکل مطلوبی پرداخته شود و امام خمینی (ره) نیز فرمودند که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و امید است ما نیز در مسیری که امام حسین (ع) طی کرد، حرکت کنیم

حسینی صدر با اشاره به هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: شعار امسال ما این است که ما توانستیم و مظهر توانستیم در دفاع مقدس دیده می‌شود و باید نسبت به تبیین ابعاد دوران دفاع مقدس به شکل مناسبی اقدام شود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس سربلند بودیم و توانستیم استکبار جهانی را در آن طرف جبهه به خاک بزنیم.

حسینی صدر گفت: رزمندگان ما با کلید اخلاص، پاکی نفس و دلاوری ها، دشمنانی که همه تجهیرات نظامی دنیا را در اختیار داشتند و همه ظرفیت رسانه‌ای نیز در خدمت آن‌ها بود را شکست دادند و ما آنقدر توانستیم که انقلاب ما به واسطه دفاع مقدس صادر شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح استان، ابراز داشت: ما در جنگ انقلاب را صادر کردیم و دشمنان در مقابل اینکه انقلاب صادر شده، تسلیم شدند و به دنبال مهار نفوذ زبانه‌های تاثیر گذار انقلاب اسلامی هستند.

حسینی صدر خاطرنشان کرد: امروزه چشم امید افکار عمومی دنیا و به ویژه مسلمانان به ایران اسلامی است و به امید نظام اسلامی و جمهوری اسلامی است که امروز مسلمانان در دنیا تلاش می‌کنند و آن نیز به برکت صدور انقلاب است.

حسینی صدر تصریح کرد: انقلاب کشور یمن از برکات صدور انقلاب است و ما در صحنه واقعی می‌بینیم که جلوه‌های صدور انقلاب در بحرین نیز وجود دارد.

وی افزود: همچنین امروز سوریه یکی از برگ‌های برنده قدرت صدور انقلاب اسلامی است.

حسینی صدر با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: تبیین ابعاد مختلف ایثارگری‌ها و دلاوری‌های دوران دفاع مقدس طی این هفته توسط رسانه‌ها مورد تاکید است و برنامه رژه ۳۱ شهریور و همایش سپاهیان عاشورایی محمد رسول الله با حضور ۲۰ هزار نفر از اهم برنامه‌های هدفگذاری شده در هفته دفاع مقدس استان است.

حسینی صدر به نقش مهم بسیج در برهه‌های مختلف زمانی بعد از انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس اعزامی از سپاهیان محمد (ص) داشتیم که دفاع مقدس را تحت تاثیر قرار داد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح، گفت: در آن دوران از سراسر کشور بسیجیان به پایگاه‌های بسیج مراجعه کرده و با ساماندهی در قالب گردان‌های رزمی در دفاع مقدس پیروزی‌های غرور آفرین را به دست آوردند.

حسینی صدر ابراز داشت: امروز نیز حضور بسیج لازم است و بسیج تاثیر گذارترین نیروی خلاق در نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در هر صحنه‌ای بسیج خلاقیت خود را نشان داده و این مهم در دفاع مقدس، سازندگی کشور، دیپلماسی داخلی و خارجی وجود دارد و هر جا تفکر و اندیشه بسیج حاکمیت داشته، ما آنجا شیرینی پیروزی را لمس کردیم.
ارسال نظرات